dansken Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 her kommer en liten side om opel vectra b 2,0 16 v bilen skal ordnes alt av rust mm skal vekke og bremse bytte mm vedlegger bilder når ting kommer i gang ... dette er en opel vectra b 96 modell den er født på en dårlige dag da alt er gått i stykker mm har byttet motroen i den og alt av motor deler er nye toppen er høvlet og har satt på 2,5 tommer eksos, så etter nesten 1 års mekking går bilen som en kule =) nå er det kun rusten som skal fiskes samt oppussing . oversikt over ka som skal ordnes ka ta tid driver og bygger hus oxo nye felger rust fjerning nye demper mm nye bremser ny eksos (bakpotte) soting av vinduer nye seter (fremme) div motor deler vedlegger div bilder ................. eksos 2 liter 16 v før senking med senking Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hva med hellakkering ? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 lakken er meget fine vises ikke på alle bilder , skal ta den rusten i helga har handlet (opel fjerner ) rustfjerner mm skal lakke over dette senere . i helga vli det bli rust fjerning bytting av bremse klosser (bak) olje filter og nye ojle har handlet div hjelpe mideler opel har mye rare løsninger . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Dette vil bli artig å følge med på. Kommer til å titte innom både titt og ofte her jeg:) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Husk å sjekk rust på hjulbuene når du er i gang :p Skal også pusse ned lakken enkeltesteder å lakkere. Bilen er nesten nylakkert enda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hjulbuene er ok ingen rust men 100 andre plasser er der rust er rust på dører og invendigt av dører mm.. tar før/etter bilder senere i helgen har handlet remsa bremse klosser svindyre men er vist meget bra kvalitet noen som kjenner til remsa ? ? vedlegger bilde .. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 nye felger er bestilt kommer neste uke ... Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 fik byttet bremse klosser i dag åååååååååå for en drit jobb, bilen er fra 1996 tror ikke tidligre eiger har gjort noe med bilen alt var rustet fast har aldrige sett så dårlige stand på bak bremser før i dag vedlegger bilder .. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 hva med litt kalipperlakk? Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 hallo det kommer oxo nye foringer bremse skiver mm........ jobba med bilen i mange timer i dag tar resten senere.... alt rust skal vekke.......... Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Å shitty kor mye rust... Glad jeg tok en bil som var rustbehandlet. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Trodde kalippene var av den rustfrie typen nå jeg, men det ser desverre ikke sånn ut.. Tror jeg må sjekke mine også når det blir lyst igjen. Grøss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 haha..så ikke så ulikt min..måtte bruke hammer for å banke ut bremseskoa..og resten har sett sine bedre dager. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 ja men dette er en sein 96 modell ikke så gammel tror tidliger eiger aldrige har byttet noe på denne bilen ? eg har byttet alt i bilen enste som er orginalt av denne bilen er frem seter og baklykter ............. snart kommer 80 mm senking og nye felger ........ skal bytte olje filter og olje i morra ......... resten kommer har planer om og handle rust fritt eksos i danmark ønsker og senke denne bestefar bilen max har nå kastet subben og alle tunge ting driver og letter bilen gleder meg til 80mm tror det hjelper max nå er den senket 60 mm med jalla demper og endda dårlige foringer Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 80mm ?! youre sick :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg