volvo242TIC Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 noen som har peil på hvor mye dana sperrene klarer av hk? har hørt at har man type 300hk+ er de bare å glemme, da man tar akslene på de... etter hva jeg har forstått er det noe som heter finne sperre (er ikke sikker på navnet) som man må ha på 300hk+ men disse koster ca 15000kr hos pedersen noen som vet? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg vet at gr.a sperra er 100% ( slure sperre ) dvs at når den spinner så slår den inn, denne skulle vist tåle 350 -400 hk ved riktig montering. Er ikke 100% sikker.. Mvh Erik Ps. Snart streetmeet. BE THERE! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 ta 1031 aksling me lamelldiff fra 240 turbo, Ronnie Hilmersson har kjørt me org 1031 aksling med 578hk i snart 1år, holde fint =) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg synes du skal kjøpe deg dana true track sperre! pga den er frakoblet helt til du gir den moment da skrurn seg til! dvs meget komfortabel. jeg har kjørt med den i 3år nå og beste sperra jeg har hatt! med rivstart på 1ste 2dre og 3de gear! rasa 3bakaksler,en girkasse,endel stikkaksler... men diffen har alldri røki!!! :) krb selger den til ca 7-8lapper.men det er det vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg synes du skal kjøpe deg dana true track sperre!pga den er frakoblet helt til du gir den moment da skrurn seg til! dvs meget komfortabel. jeg har kjørt med den i 3år nå og beste sperra jeg har hatt! med rivstart på 1ste 2dre og 3de gear! rasa 3bakaksler,en girkasse,endel stikkaksler... men diffen har alldri røki!!! :) krb selger den til ca 7-8lapper.men det er det vært. hvordan blir det med speedon da? må vel kanskje fikse litt for å få det til å funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 jeg synes du skal kjøpe deg dana true track sperre!pga den er frakoblet helt til du gir den moment da skrurn seg til! dvs meget komfortabel. jeg har kjørt med den i 3år nå og beste sperra jeg har hatt! med rivstart på 1ste 2dre og 3de gear! rasa 3bakaksler,en girkasse,endel stikkaksler... men diffen har alldri røki!!! :) krb selger den til ca 7-8lapper.men det er det vært. har mulighet ftil å få tak i Dana, til meg selv da, for ca 6000kr.. er vel bare å løpe å kjøpe da... sia jeg nøyer med med ca 300-350hk... Poffs :funnet ut noe om girkasse opplegget du skulle sjekke for meg? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.