Gå til innhold

Oppgradering av anlegg i A4

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Går med planer om å få litt bedre lyd i A4'n min og var innom Strømmen Bilradio. Og ble anbefalt en pakke med:

- 1 stk Pioneer PRS-X340 forsterker

- 2 stk Pioneer TS-E6996 til hattehylla

- Og et par 4 toms høytalere med diskant, DLS tror jeg merket var.

- Eller Pioneer TS-E176C, men da må jeg bygge om litt for å få plass. Disse to var frontsett

 

Skulle få alt sammen + ledninger kr 5490,-, med TS-E176C steg prisen til like under 7000kr. Så jeg bare lurte på om dette er et greit oppsett til den prisen.

 

Er ikke ute etter dunk dunk lyd, vil bare ha noe med god lydkvalitet. Håper noen med litt mer peiling kan gi meg noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Pioneer er helt greit, men jeg synes det var litt dyrt.

Men det funker nok greit.

 

Ellers har jeg endel tilbud selv, sjekk ut :

http://www.slettesautohifi.no

Har 4 kanals til 1900,-

6x9" til 1500,-

4" Coaxial til 495,-

eller 4" Focal Comp.sett til 2200,- (Meget bra)

Tilbud på toppmodellen til SPL Dynamics 4" Comp.sett 1800,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo du!

Prs-x340 er ikke noen billig forsterker å lydkvaliteten er glimrende.

Synes ikke det var noen gal pris med tanke på at forsterkeren koster 4999 veil

 

Kunne evt. få samme pakke med en JBL forsterker til 1990kr. Da synker jo prisen på pakka en del også. Men han jeg prata med mente også at PRS-X340 var et godt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å Dag på forumet her testet en Prs-x320 (2kanaleren) på 3 forskjellige suber og den har en vannvittig bra lydkvalitet opp mot monoblokker klasse D.

Dette er riktig nok en A forsterker så den trenger noe strøm, men hvis du skal kjøre Coax høy eller comp sett så synes jeg denne forsterkeren er ett veldig godt valg! Å da er den ikke så tørst heller med tanke på strøm

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår