Marq_ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 noen som har dette å selge til en billig penge?? hvis det ikke er noen som har et hett tips hvordan jeg kan få mitt aftermarket jærn til å henge på rett..hater og se på fangeren min som henger skjeivt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det kan jo være like mye plastikken sin feil. Varme og en stor hammer gjør ofte susen. Evt. bor ut punktene og sveis den på rikig. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 jeg har fra jettaen jeg nettopp la på taket.. kan se om dem er hele Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 hadde vært gull å fått et nytt forann..er ikke plasten sin feil..har hatt den av og på og igjen og det er fortsatt like skjevt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ingen som har det eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg