Loppa Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Sprek pirattaxi :D Grattis :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by HiiP Kremt! Skulle du kvitte deg met motor sa du? Hehe Den passer rett ned i bilen min, Sukk Jeg kvitter meg kun med den hvis den er dårlig, og da er det kanskje ikke så interessant lengre? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 rått! si ifra hvis du skal selge! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Har den bilen der gått i eidsvågen? Hvis det er samme bil, så mener jeg ganske sikkert at den effekten var gitt ved bruk av racefuel jeg da men.. Fet bil for en vittig lav sum da! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by ola Har den bilen der gått i eidsvågen? Hvis det er samme bil, så mener jeg ganske sikkert at den effekten var gitt ved bruk av racefuel jeg da men.. Fet bil for en vittig lav sum da! Ahh, stemmer det du sier nå ja. Ikke racefuel, men oktanbooster. Jeg får med en del liter av det også, men det tror jeg at jeg driter i å bruke. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by aWeX Jeg kvitter meg kun med den hvis den er dårlig, og da er det kanskje ikke så interessant lengre? Er motor og girkasse delvis ok så vil det nok fortsatt være av inntresse ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by HiiP Er motor og girkasse delvis ok så vil det nok fortsatt være av inntresse ;) Skal du bygge om til 4x4? Hvis ikke skaffer du jo bare kasse fra en eclipse turbo med Fwd. Jeg skal sjekke muligheten til å montere motor fra en nyere EVO, men vi får se hva det blir til. Har ikke så mye penger å rutte med. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by aWeX Skal du bygge om til 4x4? Hvis ikke skaffer du jo bare kasse fra en eclipse turbo med Fwd. Jeg skal sjekke muligheten til å montere motor fra en nyere EVO, men vi får se hva det blir til. Har ikke så mye penger å rutte med. Kan bruke det meste frem tilogmed EVO3... Girkassa kan vi glemme... Klarer meg fint som gnager jeg :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 aWeX: Er det hvite skilter på den eller svarte? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Pass på å ikke se på bildene! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Hei, du må jo beholde den sånn den ser ut nå - snakk om sleeper da :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by TurboCG Pass på å ikke se på bildene! :P Greit, men hvorfor det? Er de farlige for øynene mine? wtf? blah Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Ja, for da ser du de hvite skiltene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 fet sleeper....men den rx7 bak der var feeet ass... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Argh, hvor får alle andre disse billige bilene fra.. Oss andre betaler med rævva! Eller ikke helt da, men la oss bare si at Ontime finans forsyner seg grovt :( Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg