Alexxx Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg er på utkikk etter en bil til maks 43 000kr. Bilen må ha bakhjulsdrift eller firhjulstrekk. Forhjulstrekk går hvis bilen er fin og sterk i motoren. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 BMW E30 vel:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Mercedes 190 E? Audi 80 Saab 900/9000 X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 BMW E30 vel:D Seffers. De jeg finner i hordaland for øyeblikket er en del år nå :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riskoker Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har en Audi 80s 91mod til salgs. Men den har jo som kjent forhjulstrekk da..... Uansett, en meget fin bil med LAV km (99000km). Første 70000km er sommerkjørt av "godt voksen mann" som var veldig glad i bilen sin. Årsavgift betalt, og alle bremser skiftes nå, slik at bilen blir levert EU-godkjent frem til april 2007. Om du (eller noen andre) skulle være interessert, send meg en PM. Pris 48 000 (slenger ut litt rabatt ved hurtig avgjørelse :-) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg