Autotune Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har en 83mod GTI motor i bra stand. 3000,- Mangler motorfester og bunn av luftfilterboksen. Motoren går meget bra, og det følger med et Power-rohr. Ny clutch er montert(Kjørt ca 30mil) Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirlo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 jeg kunne også tenkt meg en ny motor til min audi 80 GTE 85 mod. d er da den samme motoren som sitter i golf 2 GTI kan dere oppdatere dere som har en sånn motor liggende ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 jeg kunne også tenkt meg en ny motor til min audi 80 GTE 85 mod. d er da den samme motoren som sitter i golf 2 GTI kan dere oppdatere dere som har en sånn motor liggende ? du må flytte over bunnpane/oljepumpe og litt småsnacks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har en 83mod GTI motor i bra stand. 3000,-Mangler motorfester og bunn av luftfilterboksen. Motoren går meget bra, og det følger med et Power-rohr. Ny clutch er montert(Kjørt ca 30mil) KR eller PL motoren?(husker ikke hvem som har hvor mange hk jeg men) Girkasse? ledningsnett? alt komplett? bensinpumper osv? eller kun motor? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 KR og PL er 16V motorer på henholdsvis 139hk og 128hk. PL har katalysator. Min motor er en DX motor fra GTI 8V. 3000,- for motor med ledn.nett, dynamo,power-rohr,ny clutch. Har også en overhalt gearkasse til 97mod GOlf 3. Kr 3000,- for denne. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirlo Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 jeg kan være interessert i motorn din caddy88 om du har den enda ? har sendt deg pm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ja, min motorhandel er utsatt på ubestemt tid, pga bakakselras på Rekorden:( Holder på å dra i land en Senator 3.0 CD...... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg