Feenyx Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Satt og leta etter norske G40'er til salgs da jeg fant denne rariteten hos finn.no :) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1112752492280?finnkode=5199765&sid=3aPyHMjxT492276&pos=1 Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hehe, så den for litt siden. ikke direkte pen ;) men for all del.. creds for å ha noe unikt. som det står..kun 150 stk av dem Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hehe, nei, var vel ikke akkurat den vakreste av 2F'ne! Men unik er den, og alt som er unikt er kult på en rar måte;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg syntes den er søt jeg (som jentene ville sagt)........ Ser jo at med taket på er den jo ikke akkurat lekker nei, men kul penværsbil da......som ingen andre har......Fått litt hvite blinkers og tåkelys på denne og noen skikkelige dorull felger........Kanskje en pen liten hekkspoiler med bremselys fra en annen liten bil.......(eller IKKE) Jeg og eek bor jo ikke så langt unna...tror den er tilsalgs i Tønsberg hvis jeg kikka riktig.......... Den har ligget en stund på finn og linken har ligget flere ganger på VACN forumet også.....så prisen er sikkert prutbar........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo8v Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Heisann Jeg så denne poloen i Tønsberg sist helg.Spesiel bil,er litt usikker om jeg kunne tenkt meg en slik selv.vært morrsomt å ha noe som ikke så mange andre har.det var vist en grå met cab til salgs sist år og i 03 her i norge,så det er det vel maks 2 her i landet så langt.Caben ble byggd av Tresser(et gammelet tysk stylings firma) i 300 eks.De tok utgangspunkte i polo gt med NZ motor på 75 hk.Tresser eksisterer ikke lengre men et nytt firma har vist begynt å produsere kittet til poloen igjen :http://www.beutlich.de/polo.htm Disse har også andre kit til bla gamle UrQuattroen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 NZ motoren har bare 55hk i vanlig utgave, og 72hk i en utgave av Classic 2F 3F motoren har 75hk doh Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Den så forferdelig ut med hardtoppen på.. Men bortsett fra det er det jo en morsom og ikke minst sjelden bil, fra noen vinkler så den jo til og med litt tøff ut :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg