Gå til innhold

Lovelig streetmeet/crusing i Grenland....

Ranger emnet


Bead-lock

Anbefalte innlegg

Det falt ned som en bombe for oss som leser lokalavisen Porsgrunn Dagblad, http://www.pd.no at Robert Nøklegård (han med Toyota Carinaen, med lilla flammer på orange bunn) Har gått i dialog med Politiet og Kommunen for å få til ett Lovlig streetmeet i Porsgrunn/ Skien....

 

Vi snakket om dette i kveld og han er meget opptatt av å finne en skikkelig plass for å ha dette treffet....

 

Så da kom Skien Lufthavn opp som ett meget bra alternativ!

 

Vi fablet om at det ville ha vært genialt og kunne stengt av 2-300 meter av stripa for sluring/sladding/drifting.... så kunne resten av plassen ha blitt brukt til parkering....

 

Men det ville jo ha blitt litt skrot og søppel på plassen, så vi måtte hatt inn f.eks 50 kr fra hver bil for å har kroner til å leie inn en sopebil for å sope opp gummirester og søppel....

 

 

Det kommer en skikkelig repotasje i avisa Varden, http://www.varden.no om en dag eller to, + at Robert skal til Polti og diskutere tingen der på fredagen.

 

Så da vet vi mere.

 

Men det merkelige var at han ikke hadde fått med seg hva som skjedde i Kristiansand i helgen....

å hva som er blitt diskutert her de siste dagene.han har ikke internett...

 

Så jeg prøvde å fortelle han om at det kan komme enormt med folk på en Lovlig tillstelning som det her blir lagt opp til.

 

Er folket med på ett digert felles opplegg for å vise verden at vi finnes og er mange, eller skal vi si VELDIG mange? :)

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tiltak! thumpsup

Men tviler på at man får bruke flyplassen til treff.

Flyplassledelsen er visst ikke helt positive til bruk av bil på området lenger, etter det løpet som var der for en del år siden. Ble jo asfaltert en god del sånn at det ble en hel (bil)bane, men etter hva jeg har hørt skylder de som arrangerte det en god del penger til flyplassen ennå.

(Kjenner flyplasssjefen der delvis og har prøvd og få til litt testing der med Gt-r`n, men det er ikke snakk om angry )

 

Men det finnes jo en god del andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, som Mark1 sier.

 

Jeg støtter opp dette, og si ifra hvis det er noe dere trenger hjelp til.

 

Ikke for å være negativ, men det ble prøvd arrangert "gatebil" på skien lufthavn for et par år tilbake. Dette ble det ikke noe av, fordi eier av flyplassen satte seg på bakbeina og sa han ikke hadde råd til å kanselere alle flyene.

 

Lykke til videre, ting kan ha forandret seg siden den gang :)

 

Og som sagt, si ifra hvis det er noe man kan hjelpe til med.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som skrevet så var det med flyplassen løse tanker, men parkeringa ved BEHA senteret rett over for togstasjonen er en annen mulighet, men nede ved texacoen er de3t jo også lass til masse biler på begge sider av veien.

 

Men vi vet mere på fredagen når robert har snakket med Polti og sånt.

 

Men vil de ikke......samarbeide..... ja da vet jo ikke de hva som kommer til å skje ,eller hvor det skjer, så da ville vi vært tilbake til katt og mus leken.

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne blitt hårete morsomt det der ja!!

Jeg prøver for tiden på å få igang et treff på lista flystripe. er jo ikke så reint liten den stripa! pluss at den er nedlagt for flytrafikk.... skal snakke med han som har ansvaret der nå i denne uka..

 

Men uansett! jeg stiller på streetmeet oppi skien/posgrunn jeg! er jo ikke lange svippen det

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår