Dee Jay Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jepp, da var den nye BMW M5`en på veiene i Oslo også. :) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 norske skilter? var ikke bare en vanlig 5xx med m5 styling? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jin_X Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article369498.ece Kanskje det var han? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Daaamn, for noen jævelige nedturer han vil få ved å kjøre andre biler nå, nesten uten untak :D Satan å jeg vil ha BMW M5...! THE DRØMMEBIL, hehe... Hadde ikke likt 1 mill. i verditap på 5 år, dog :) Men sikker på at det ikke var 520i med M5 styling?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Daaamn, for noen jævelige nedturer han vil få ved å kjøre andre biler nå, nesten uten untak :D Satan å jeg vil ha BMW M5...! THE DRØMMEBIL, hehe...Hadde ikke likt 1 mill. i verditap på 5 år, dog :) Men sikker på at det ikke var 520i med M5 styling?? :) EDIT. Norge var vell akkurat for seint ute? http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=52684 :confused: Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Er helt sikkert ikke Chess-Idar sin BMW M5 du så, men jeg tenkte det kunne være fint å komme med denne linken. Litt artig at det kanskje kommer en Koeningsegg (skrive-leif?) til Bergen. Idar Vollevik bruker jo bilene sine litt også. Han har jo en BMW 645CI nå. Den er jo "relativt" rå. Fikk jo haiket med han i den en gang. Skikkelig gøy. Han kjørte meg helt hjem! :) Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 1,6mill. Hmmmm... blir ca 600k opp hit det jo....... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 1,6mill. Hmmmm... blir ca 600k opp hit det jo....... :) Da vet du hva som skal ligge under juletreet mitt neste år.. Må ut å plante pengetreet ( ? ) nå........ notin :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 1,6mill. Hmmmm... blir ca 600k opp hit det jo....... :) Når du kommer med sånne komentarer, er det nesten så jeg får lyst til å komme opp på svalbard å klipe litt i deg :fingers: Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 1,6mill. Hmmmm... blir ca 600k opp hit det jo....... :) Ja, du liker å bemerke det ja?... argh! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Uffda, sa jeg det høyt?!!! doh Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 litt kult er det at enda har ingen av de artikklene vis en CCR .. :P de har vis frem en CC (orginal konseptet) og en CC8s.. men enda ingen CCR :P men uansett .. har selv sett hva jeg trodde var M5 .. men det viste seg fort at det var en vanlig 5er med M-pakka er en del av de Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jepp, da var den nye BMW M5`en på veiene i Oslo også. :) Det har den vært en stund tror jeg? Flere uker sia en kamerat så en E60 M5 i Oslo på skilter... Kom forresten en pakistaner ut av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Norske skilter på den ja. Sølvgrå og det var en ekte M5, en copycat hadde jeg sett på lang avstand. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hva skiller en 5er med Mpakke og en M5 da? rent utsende messig altså Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg