pIMp Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Disse gutta holder på å utvikle en turbo manifold til bilen min og den skal bli ganske lik dette: Flere bilder her: Knott her Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Ser bra ut det der... Mye blir det å koste da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 8522+moms og frakt Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 hvordan bil har du a?? Det blir fett... woooptysjhhhh... Skal du ha stor snurrbo?? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 En 94 prelude 2,2 vtec. vet ikke hvor stor turbo jeg skal ha. Er ikke sikkert jeg skal ha den manifolden heller. Lurar bare på hva folket synes og om den er verdt pengene. De holder forøvrig på å utviklet et kitt til bilen min også, som ifølge dem quote: It will be able to do 400hp without breaking a sweat. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by elvis hvordan bil har du a?? Det blir fett... woooptysjhhhh... Skal du ha stor snurrbo?? Søk litt på forumet, så finner du bilder og specs. om pIMp-mobilen. Med en skikkelig snurrbo, så blir den bilen sweeeeeeet! Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 ser bra ut det. prisen virket god også :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Finnes folk i norge som gjør det minst like bra til en rimeligere penge. Men ville vel også hatt turbo'en plassert oppover tror jeg. Er ikke 100% sikker på hvordan plassen i motor rommet ditt er. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V Racing Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Synes rørdimensjonen ser ut til å være litt i største laget. Hva er den? Rørdimensjone bør tilpasses eksosporten og arealet til eksosventilen(e) når disse står helt åpne. Sjekk dette. Kan gå ut over responsen ellers... Ellers så det jo kult ut :D Siter 4 ringer - 5 sylindre - 10 ventiler - ? hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Det er sprekk i det ene røret... ikke bra... ;) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Sexy, men litt uferdig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Det så veldig amerikansk ut :) :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Februar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2003 Originally posted by pIMp Disse gutta holder på å utvikle en turbo manifold til bilen min og den skal bli ganske lik dette: Likte bedre denne versjonen. Ganske lik, men med bedre bøyer. Bildet er hentet fra "knott her" linken til pIMp. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Split-pulse grenrør er bra for respons og spool-up, men ikke så bra for høyest mulige ladetrykk så til en gatebil er det nok ikke så dumt. Du kan si det er mer energi i eksosen når pulsene følger separate rør hele veien og kommer til impelleren enkeltvis, men turbiner fungerer best med glatt og jevn gass-strøm. Så hvis hensikten er å bygge til gate og ikke kjøre de aller værste ladetrykkene så tror jeg det er et godt valg. Syntes det så bra ut, men som en anne sier, er ikke den diameteren i største laget? Selv er Audisport IMSA grenrør har mindre løpere enn det der... :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Synes det var forferdelig mye krappe bøyer på det grenrøret der pimp!Eksosen liker rettest vei ellers mister den mye av energien som du skal utnytte i en turbo.Har hørt at knekker og bøyer helst ikke bør overstige 90 grader skal du få mest mulig futt. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.