AlpejoHn Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hei, Har 4 stk svarte dørtrekk som er til salgs siden jeg ikke trenger dem. De på frem dørene er litt skadet, men går sikkert and å reparere. Håper ikke bildene ble for store :/ Har alle dørhåndtak svarte også, men mangler eine vindus sveiva. Har også 2 stk svarte rammer som skal være rundt dør opneren inni. Bare kom med bud! :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 kar du skoga tak i dissa da freddy? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 kor dissa kjøme frå da? ikkje so monge so he svarte dørtrekk på disse trakte da.. byr 50kr ej for alt Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 kor dissa kjøme frå da? ikkje so monge so he svarte dørtrekk på disse trakte da.. byr 50kr ej for alt Har no et bud vertfall :) Men 50 kr var Vel lite :D Kan eventuelt byttes mot 2 motorer til el.vindu til bak dørene. Dem må gå LETT! Mine går satans treigt ! Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har no et bud vertfall :) Men 50 kr var Vel lite :D Kan eventuelt byttes mot 2 motorer til el.vindu til bak dørene. Dem må gå LETT! Mine går satans treigt ! Trur du att du fe bytta 4 dør trekk mot 2 el-vindu motora? drunk Då e du heldig i so tilfelle :titties: Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg