Robster Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Har en defekt sentrallås på min opel astra, hadde vært sinnsykt kjekt å fått dette fiksa, men før jeg sender den til verksted, kan jeg prøve å fikse det selv. Noen som vet typiske feil, eller hvordan dette fikses? Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hadde problemer med min gamle vectra på dette...jeg smurte bare opp låsen på førersiden og vips så ble det...merkelig egentlig menmen.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 mye pes å fått åpnet opp døren da? Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hvordan astra er dette da? astra f,g,h? hjelper litt å vite. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 mye pes å fått åpnet opp døren da? hva mener du? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 astra f. For å komme til inni døren, tenker jeg på, må vel en liten tur inni der? har ikke tatt meg tid til å sjekke dette enda, men det er sikkert et par skruer som må bort, eller? Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Nå vet ikke jeg hvordan det er på din bil, men sjekk under "armlene" på døren evt. oppi oppbevarings hull etc. Bak plast deksel pleier de og være. Når du først får av disse skal det vel ikke være noe problem? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 oki, takker, skal ut å prøve :p Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sitter ihvertfall en skrue i dørhåndtaket, pluss at du må av med vindus sveiveren som sitter med en klips... Tror også det sitter 3 skruer på undersiden av dørtrekket... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hadde problemer med min gamle vectra på dette...jeg smurte bare opp låsen på førersiden og vips så ble det...merkelig egentlig menmen.. Hvordan gikk du frem, hvor var smørings punktene? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvordan gikk du frem, hvor var smørings punktene? var så vanskelig at jeg tok litt pro long og spraya det rett i nøkkelhullet! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robster Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 åja, var ikke værre, nei :D Siter - `94 Opel Astra 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hm, kanskje det ikke er værre enn så på omegaen til brosjan også.. :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg