El_diablo Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Har tatt masse bilder i dag. Bildene finner dere mer av Her! . Noen smakebiter... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Kule bilder men 2 ting. 1) Du skulle fått et galleri som du kan bla i. Litt slitsomt å klikke fram og tilbake. 2) Hvorfor har du ikke tatt bilde av den kuleste bilen der??? M3 CSL!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Kule bilder men 2 ting. 1) Du skulle fått et galleri som du kan bla i. Litt slitsomt å klikke fram og tilbake. 2) Hvorfor har du ikke tatt bilde av den kuleste bilen der??? M3 CSL!! For jeg har tatt bilder av flere slike før x-antall ganger + at det var så mye folk rundt den når jeg gikk forbi, så jeg tenkte ikke så mye på den. Ble glemt for å si det enkelt. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Gjett hva som sitter under dette panseret... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Gjett hva som sitter under dette panseret... en 1.4l eller en 1.6l :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hva med..... en V6? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 For jeg har tatt bilder av flere slike før x-antall ganger + at det var så mye folk rundt den når jeg gikk forbi, så jeg tenkte ikke så mye på den. Ble glemt for å si det enkelt. Har du tatt bilder av M3 CSL tidligere? CSL? Jeg hørtes veldig kritisk i min første post. Det var ikke meningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 en 1.4l eller en 1.6l :D Riktig... 1,6... Rett, skal være rett... Hadde litt lystgass også da... :D Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Har du tatt bilder av M3 CSL tidligere? CSL? Jeg hørtes veldig kritisk i min første post. Det var ikke meningen. Ja, både vanlig og CSL. Var ikke den som var der i dag på sist expo også? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg er ganske sikker på at CSL'en ikke har vært der tidligere, men jeg er ikke sikker. Det er bare 2 CSL pr. tid i Norge. Og en estorillblå Hartge M3 bygget som en CSL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Jeg er ganske sikker på at CSL'en ikke har vært der tidligere, men jeg er ikke sikker. Det er bare 2 CSL pr. tid i Norge. Og en estorillblå Hartge M3 bygget som en CSL. Jeg har ikke sett cls i arenum før heller. Har værtfall sett den på vårmønstringen. Så akkurat gjennom noen bilder av samme bilen der i fra nå. Har flere av bilen fra andre treff også. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 mye rått.. Hva går du på egentlig? Bildene var litt sann.. ja :p hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse bh Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hmm,du har jo ikke tatt noen bilder av versting 240en jo! gått glipp av noe der!!! **648hk** Siter lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hmm,du har jo ikke tatt noen bilder av versting 240en jo! gått glipp av noe der!!! **648hk** Hadde den V8 TwinTurbo og er fra Hedmark/Oppland? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hadde den V8 TwinTurbo og er fra Hedmark/Oppland? Nei, om jeg husker riktig så står det en helt ordinær oppskremt volvomotor i den på 4 sylindre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg