imprezagt Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Selges grunnet boligkjøp. Pris kan disk ved hurtig avgjørelse! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=709981&username= Kan ta billig bil i innbytte. Kristoffer Tlf. 90 87 39 34 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 halloen! Stakk innom autodb for å kanskje fått sett flere bilder av gliset ditt men du hadde jo bare lagt ut to.. du vet jo d at med bilder kommer salg, så hva me å legge ut noen flere bilder.. ? så da ut som en meget pen bil om enn ikke at prisen muligens var noe høy? Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Med mindre prisene har falt siste tiden så er ikke den prisen avskrekkende høy med tanke på at den ikke er 100% orginal. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Bilen er iallefall temmelig stilig.. Har sett den live i Larvik og Skien ett par ganger, og den ser knallbra ut! Lykke til med salg! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imprezagt Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Skal få oppdatert med noen fler bilder. Men det funket ikke akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imprezagt Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Får ikke lagt inn fler bilder jeg, men det kan jo sendes på mail, viss noen er int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 interessert i å se mer av denna herligheta jeg: ) m_harila@hotmail.com Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imprezagt Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Høystbydende over 160 000kr nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Får ikke lagt inn fler bilder jeg, men det kan jo sendes på mail, viss noen er int. kan du ikke legge ut noen bilder her da?? Servicer og sånn fulgt og bilen ser grei ut ellers?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Rå bil :) Kunne godt tenkt meg den... Men økonomien sier noe annet.... :( Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg