kzn Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 hvordan blir det å montere senkefjærene fram? hva må av? sleng gjerne ut bilder hvis noen har fra sin montering... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du må av med styreleddet, hele demperen m fjærer, brua, kalipper, bremseskive, drivknuten må trekkes ut fra navet. ... også dekket. Hjulkapselen om du har. :) rune Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 oi... hørtes omfattende ut... trenger jeg noe spesialverktøy for dette da?? trekke drivknuten ut av navet hørtes drastisk ut ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 neida, har nettopp gjort det. Det kan hende at du trenger en endeleddsavtrekker for å ta av styreleddet, men etter at jeg hadde ødelagt to avtrekkere fant jeg ut at det var enklere å løsne staget ved servoen. Det går fort litt tid ja, men det er helt klart gjennomførbart:) Ellers trenger du bare 13,16 og 18 kopp. Pluss en stor skiftnøkkel (eller en fastnøkkel jeg ikke hadde) og en umbrachonøkkel for å ta av demperen. . Du finner sikkert ut av det.. rune Siter Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg