Jarle_H Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Har no anskaffa nåken nye felga me dekk. Dim: 205,50 16". Alt såg heilt fint ut heilt te eg fekk pasasjera i baksete... då subba da oppi den kanten i hjulbuen... Eg tok kontakt me dei so seldte meg dekko, å dei kunne valsa kanten for meg eller skifta te 45 i profil. E da nåken her so har valsa hjulbuane ? kan eg jera da sjøl eller e da litt vanskelig ? For dei hadde kje 45 profil inne å da va visst vanskelig å få tak i... Samtidig e da nåken so kjøre me samme dim ? eg trudde nå kje da sku bli nåke problem me 16" liksom... Fant og ut at fjørene e nesten heilt botna bak, så dei so seldte meg dekko bestilte inn 40 mm h&r senkesett så dei montere samtidig som dei valse... Eg sku få avslag på valsingo og gratis montering av senkesette... men e da nødvendig å valsa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 jøss.. kjørt på 205/50/16 i nesten 2 år jeg.. merka ikke noe til subbing jeg. Nå skal det sies at jeg sjelden hadde folk baki, men de gangene jeg hadde det, var det ikke noe subbing. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 mine 205/45-16 subber baki når jeg har 2 personer på i baksetet.... og hvis dem kan garantere eller noe for at lakken ikke sprekker og at det blir rust der, så er det jo bare å få valset vil jeg si ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 jepp! med 2 personer bak subber det baki... Ja, dei sku garantera at lakken holdt å at da ikkje ville gå rust i da ittepå.. trur dei forsegle kanten ittepå me ei list eller nåke sånnt... kosta visst 500 pr hjulbue, men eg sku få senking å valsing for 2500,- Då koste fjørene 1900, å 300 pr hjulbue å gratis montering av fjørene... Dei skifte støvhette samtidig... Men må du på firhjulskontroll el. lignande itte senking ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 du bør absolutt ha 4-hjuls kontroll etter senking ja, jeg gjorde ikke det, og resultatet var 2 utslitte fordekk etter 1 sommer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 jepp! med 2 personer bak subber det baki... Ja, dei sku garantera at lakken holdt å at da ikkje ville gå rust i da ittepå.. trur dei forsegle kanten ittepå me ei list eller nåke sånnt... kosta visst 500 pr hjulbue, men eg sku få senking å valsing for 2500,- Då koste fjørene 1900, å 300 pr hjulbue å gratis montering av fjørene... Dei skifte støvhette samtidig... Men må du på firhjulskontroll el. lignande itte senking ? det står nok i godkjennings papirene på senkesettet at du skal ha forhjul eller 4 hjulskontroll... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg