Mad_Maxx Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Skal ta bilder av den i morra, kan jo hende den kan rettes... Men jeg tviler på det.. :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Hmm, glemte visst de bildene... Vel, da skal jeg selvfølgelig komme me d Ønskes kjøpt spørsmålet alle kommer med: Små kromfangere til einser. Det og slik kurv som står i midtkonsoll, kan byttes i gti midtkonsoll Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 grattis me bil:) så den lille saken du har over bakruta...spoileren eller hva jeg skal kalle det..er du intressert i å selge den eller er det noen andre som har eller vet hvor jeg kan skaffe en? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jepp, den ligger på gølve på hybeln nå.. Mye byr du? Går billig :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hmm, skjer lite på denne fronten.. Har tatt av spoilern og GTibredderne.. Og dobbel-lyktgrillen, skal ha single rounds ;) Fått meg felger har jeg og ;) 6x13 Rial, et33 Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Sweet. Husk å send skjermbredderne til meg da :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Will do ;) Heh, photobucket har visst ikke lyst til å gjøre bildet mindre :crazysant Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hmm... Fant noen bilder i fra i sommer.. Skulle ta interiøret fra denne karen.. Ble aldri noe av :( Hvorfor kaster folk goe biler :( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 huff, den ville jeg hatt interiøret fra og, beige er kul farge det ;) men, alltid trist å se en einser på høggerm :( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg