Laaars Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hei! Skal sveise igjen hullene til listene langs hele Golfen, samt hull til speil og emblemer. Etterhvert skal jeg også sandblåse hele, eller store deler, av karroseriet. Bør jeg vente med å sveise til etter jeg har sandblåst? Eller kan jeg sveise nå, også sandblåse seinere? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Sandblås tilslutt, da platene blir SVÆRT rust utsatte etter sandblåsing. Hvorfor skal du sandblåse forresten? Er ganske hardt for de tynne platene som er på en Golf. I verste fall slår de seg og blir bulkete. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Har gått over karroseriet i dag, og det er ikke sikkert det blir så mye sandblåsing der allikevel :) Ser ganske bra ut... noen steder som der hvor baklyktene satt osv. blir det litt men. HAr lyst til å sandblåse alt for å få det rent og pent men, vet ikke enda. "rakriste" her på forumet har jo gjort det, og den holdt jo. :) Og under hele bilen da. Men takk for svar. Bare å begynne å sveise da :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 okey...? ___ Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg