Primera.GT Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Bling Bling http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/29/427372.html Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 "Yo wassup... mitt navn er Piii diidii .. og bå kan du kjøpe mine felger .. de har nøyaktig samme design som alle andre på markedet .. bare disse har mer Bling og kommer i 5" større! .. ja Homey! jeg drepte min beste venn og slapp unna med det .. og nå skal jeg tjener penger på enda en latterlig og useriøs bedrift..BLING!" sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 "Yo wassup... mitt navn er Piii diidii .. og bå kan du kjøpe mine felger .. de har nøyaktig samme design som alle andre på markedet .. bare disse har mer Bling og kommer i 5" større! .. ja Homey! jeg drepte min beste venn og slapp unna med det .. og nå skal jeg tjener penger på enda en latterlig og useriøs bedrift..BLING!" sombrero Latterlig post? HELL YEAH! Syns det er kult jeg... Fett å kunne eie sin egen felgkolleksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Bare vent til G-Unit kommer ut med sin kolleksjon, da skal de vise dere noe Westcoast Bling sombrero Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hehe... kansje æ skal lansere hjulkapsler fra 15" --24" hehe notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hehe... kansje æ skal lansere hjulkapsler fra 15" --24" hehe notin lol lol lol Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 hehe... kansje æ skal lansere hjulkapsler fra 15" --24" hehe notin hahaha. har blitt rent poppis med biltema bling kapslene i halden og omegn. haha, de er skikkelig stygge, og kommer i 14-16" vurdere selv å kjøpe til høsten chicken chicken Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg