Gå til innhold

Jap Meet 2005

Ranger emnet


Aikio

Anbefalte innlegg

Leste nettopp gjennom terminlista 2005 på happenings...

 

Det er jo Japmeet 23 Juli på Lånkebanen (hvor nå en det er)

 

skal vistnok stå litt mere info på

http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=11070&highlight=

men vet ennå ikke noe mer enn at Mazda må vise seg her syns jeg...

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi bør troppe opp på dette. Veldig gøy å være på treff uten at "those we do not speak about" og annet tysk industriavfall forsøpler plassen/banen. :)

 

Mazda har gode(?) tradisjoner å ta vare på når det gjelder Jap-meet. Vi var garantert sist i seng på første meet'n på våler(kvelden før treffet). Morro var det også.

 

La oss samle oss, og vise frem Mazdaene våre !

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånke ligger ca 4 mil utenfor Trondheim, like utenfor Stjørdal for de som veit hvor det er. Regner i alle fall med at vi som bor i Trondheimen stiller opp med våre biler. Det betyr vel meg, Roger med RX2`en, en god del FD`er, sikkert en del FC`er.

 

I tilegg er det jo ikke mange timene unna Molde, og der er det jo en god del som kommer fra..

 

Selv om det er Japmeet må dere nok desverre regne med at en og annen jævel med feil motor stiller opp.. Husk at det er Trøndelag, Volvoens hjemland..

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert artig med en tur oppover, men er et stykke å kjør i fra Bergen. Så får se det litt an, har jo ferie på denne tiden så..... Noen andre fra Bergen som har tenkt seg oppover?

 

Jeg blir vel kjørende ifra Ålesund/Molde da... :) Kan jo henge deg på derfra.. :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår