Gå til innhold

Erfaringer med Toyota RAV4 Diesel?

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Syns det ser ut som det er bra plass jeg, men selvsagt.....i forhold til MERCEDES er jo alt litt dårligere.... :titties:

 

Selvsagt.

 

Det skal litt til å slå bagasjerommet mitt i en vanlig bil, men bakseteplassen min er det så-som-så med :-(

 

Den raven er uansett liten. Har prøvekjørt både den og x-trail, og i sistnevnte er det myyye bedre plass baki. X-trail føles i det store og hele som mye mer bil, med unntak av den gamle 2,2-liter dieselen med 116 hk. Turbolag ut av en annen verden. 136-hestern skal være bedre.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvsagt.

 

Det skal litt til å slå bagasjerommet mitt i en vanlig bil, men bakseteplassen min er det så-som-så med :-(

 

Den raven er uansett liten. Har prøvekjørt både den og x-trail, og i sistnevnte er det myyye bedre plass baki. X-trail føles i det store og hele som mye mer bil, med unntak av den gamle 2,2-liter dieselen med 116 hk. Turbolag ut av en annen verden. 136-hestern skal være bedre.

 

Okay! :)

 

Syns den ser så tøff ut, men syns den ser litt billig ut inni...Tenker på plastikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay! :)

 

Syns den ser så tøff ut, men syns den ser litt billig ut inni...Tenker på plastikken..

 

Alt blir billig etter at du kvittet deg med :

 

x 92 Mercedes Benz 300TDT Sportline

 

vettu :-)

 

Kan du ikke bare kjøpe en sånn igjen da, så har du kjempebil ... Går mye bedre enn raven i hvertfall :-)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte den vel ein gong med kjøreskulen.

Litt plastikkfølelse.

Den ser ganske bra ut, men er egentlig berre ei lita stasjonsvogn som er heisa litt opp fra bakken.

Det var TD utgava eg kjørte, synst å huske at den var OK.

Er det 4wd på desse bilane?

 

 

Ja det er det. 4x4 altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri kjøpt helt ny bil før (vet ikke om jeg skal det heller enda da men..) kan man regne med å få noe som helst rabatt?

 

Jeg satt opp bilen som jeg ville ha den:

 

Sport utgaven med diesel: 383.800kr

Navi,soltak,skinn : 49.700kr

 

Tilsammen : 433.500kr

 

Har fått svar fra en forhandler som kunne gi meg 10.000kr avslag fra 30.03.05 til 08.04.05.

 

Er denne rabatten bra, eller kan man regne med å få mere i avslag hvis man står på litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri kjøpt helt ny bil før (vet ikke om jeg skal det heller enda da men..) kan man regne med å få noe som helst rabatt?

Er denne rabatten bra, eller kan man regne med å få mere i avslag hvis man står på litt? :)

 

Tidligere var det vanlig å få massevis av rabatter. Vet ikke hva du kan regne med nå, men det er kanskje enklere å kreve litt ekstrautstyr inkludert.

 

Syns det der ble dyrt for en rav4. Faktisk dyrere enn jeg fikk tilbud på på en x-trail med greit med utstyr for et par år sida. Mulig de har gått opp siden da. Har du prøvd x-trail? Mye mer bil i mine øyne. En annen ting er at du som bytter bil et par ganger i måneden ikke burde kjøpe nytt. Garantert verditap.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere var det vanlig å få massevis av rabatter. Vet ikke hva du kan regne med nå, men det er kanskje enklere å kreve litt ekstrautstyr inkludert.

 

Syns det der ble dyrt for en rav4. Faktisk dyrere enn jeg fikk tilbud på på en x-trail med greit med utstyr for et par år sida. Mulig de har gått opp siden da. Har du prøvd x-trail? Mye mer bil i mine øyne. En annen ting er at du som bytter bil et par ganger i måneden ikke burde kjøpe nytt. Garantert verditap.

 

 

Så litt på x-trail, men syns den er styggere.. Delt smak er bra å ha.

 

Kommer nok ikke til å bytte bil så ofte hvis jeg kjøper en helt ny en, da har det vel tørna helt for meg tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Jeg har heller aldri kjøpt helt ny bil før (vet ikke om jeg skal det heller enda da men..) kan man regne med å få noe som helst rabatt?

 

Jeg satt opp bilen som jeg ville ha den:

 

Sport utgaven med diesel: 383.800kr

Navi,soltak,skinn : 49.700kr

 

Tilsammen : 433.500kr

 

Har fått svar fra en forhandler som kunne gi meg 10.000kr avslag fra 30.03.05 til 08.04.05.

 

Er denne rabatten bra, eller kan man regne med å få mere i avslag hvis man står på litt? :)

 

Har ikke så mye fint å si om skinn interiøret men men...Om du går for rav,vil jeg anbefale en svart 4x4,diesel,stigtrinn,vindavvisere,kufanger ikke den vanlige,men den fra land Cruiser og tonede ruter.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår