Gå til innhold

e30 318is vs. e46 328Ci

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

var ute å kjørte i kveld, i is'n..kjørte litt mot en 328Ci e 46.. begge bilene er HELT orginale, dvs 136 firesylindret vs. 192 sekssylindret. han med e46'n er ikke kjent for å være "vrang" for å si det sånn...!

vi var to i bilen, de var 3..

 

 

hva tror dere om resultater?? det er snakk om opp til 150.. begge bilene er 100% orginale på alle områder!!

 

jeg vil ikke si hvordan det gikk før jeg har fått noen tilbakemeldinger om hva dere egentlig tror/mener... kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil tippe att du ikke ble hengende langt etter, men dette har like mye med sjåfører som biler å gjøre da, giringer, svinger osv.

 

Kjørte min gamle E30 320i(129hk) mot en E36 320i24v(150hk) en gang.

det var en ren aks test, med lang strekke, var liten forskjell, men min gikk ørlitegrann fortere, 2 stk i begge bilene...

Speed kills, drive japanese and live forever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig nok har vi manuell, å Ci'n automat, men alikevel, d er jo en bil med 10-11 år mer teknologi i ryggen! + en del kraftiggere motor!!? men når vi tråkka på, lå vi likt opp til 150, vi startet ikke stille. men når vi kom til 150, begynnte 328'n å sige forbi, å når vi kom til 160 lå den forran oss..å sånn "fly low" greier på skogs veier er det jo selvsagt at 328'n drar i fra oss! vi hadde jo BALLONGDEKK fra '90 som har lik profil som bredde! å dempere/fjører som heller ikke er helt stabilt lenger.. menmen..alt jeg ville få frem med denne posten, var at selv om is'n har mye mindre motor, å lavere "bmw-status", er det ikke akkurat en selvfølge at den ikke går litt den og...!

 

å foresten, det med den mondeoen..få goa til å låne den en gang til, så er begge alene i bilene, så ser vi hvem som tar hvem..? -lunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så d du seie e at en 318iS tar både M3 og 911!?!?!? må faen våre foddle de så satt me klokkå!!! å resten av innlegget d me om sjåføren va villig å trøkka på å sånn, selføgeli va an d...hadde jo ikkje hatt giddå t å legga dette her ut hvis d hadde vært en gammal mann me barnebarn i passasjer sete!men men..stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke mene at is'en skal gå bedre enn M3 og Porsche 911. når begge sjåførene går inn for å kjøre sitt beste.....og begge sjåførene er "amatører"....

 

I motorsport er det uttallige kriterier som spiller inn. Sjåførene har individuelle egenskaper. En sjåfør kan f.eks. kjenne banen bedre enn en annen med tanke på tangering/bremsespunkter, etc. Dessuten spiller dekk, understell og bremser større rolle rundt en bane enn faktisk motoren, så man skal ikke se seg helt blind på dette med effekt.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår