Gå til innhold

Manta deler selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg heller skal dele manta'en enn å prøve å reperere rammen på den. Så da gjør jeg det :)

Bilen er en 1.8GT fra 1986, motoren som står i er en 2.0N (?)

Nei, jeg har ikke noe igjen av 1.8 delene, som bunnpanne, fester osv., så ikke spør.

 

Deler som er for store til å sende i posten må hentes i Haugesund.

 

Her er noen bilder av bilen: http://www.cardomain.com/id/codemast

 

Gi bud på de delene du trenger, og spør om du trenger nærbilder av noen deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har montert på et sjalusi på noen av bildene. Er det til salgs eller ?

Er også interesert i lyktene dine? Har du noen prisantydning på det eller ?

Opel Manta B-Gt 86.mod med innslag av C20LET, TREMEC, AEROMOTIVE, SPARCO, FORGE, EARLS, RECARO, SPAX, IRMSCHER, LEUXMAL

VW Boble 1303S 1973.mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beklager tregt svar... Holder på å flytte til ny leilighet så ting gåt tregt :p

 

ElCamino: Dørsidene?

 

Mathisen: Send meg en PM (med evt. MSN adresse) så kan vi ordne at du kommer å ser på delene du vil ha, vi blir vel alltid enig om en pris. Folk fra nærområdet blir prioritert :)

 

Thon_Racing: Hehe, det var nok for lite det... Har et annet sett som trenger endel arbeid på rammene, de kan du kjøpe for 500

 

 

 

 

Har også 4 stk stålfelger (4x100) uten dekk som gis bort ved henting :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

den bakfangeren din, hvor mye?

Hvor mye for midtkonsollen?

 

_____________________________

Har et lass med omega deler om du vil bytte!!

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å sjekke stand på disse og knipse noen bilder. Vet at det er en liten sprekk (ca 1cm?) i bakfangeren, men jeg må se hvor vanskelig det er å reparere den. Midtkonsollen er lakkert men ellers bra såvidt jeg husker.

Vil ha bud på delene.

 

Lykter og sjalusi er IKKE solgt, kjøperen bakka ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta å sjekke stand på disse og knipse noen bilder. Vet at det er en liten sprekk (ca 1cm?) i bakfangeren, men jeg må se hvor vanskelig det er å reparere den. Midtkonsollen er lakkert men ellers bra såvidt jeg husker.

Vil ha bud på delene.

 

Lykter og sjalusi er IKKE solgt, kjøperen bakka ut.

 

 

250kr for bakfangeren. Det er vel ikke sprekk ved selve feste?

50kr for midkonsollen.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår