Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Å du e i samme "positive" slag som alltid......:vampire:

 

Dersom du tror at jeg gidder å starte en diskusjon her om USA vs. andre så tar du feil.:ass:

Man regner jo med at hver av oss har den bilen man vil ha, å egentlig driter i hva andre mener så lenge man er happy med det man har.

 

Nu kunne æ lagt ut at det virker som det er flere gull farga astraer enn taxier i Tromsø, men jeg gidder ikke det... For hver og en av dem er mer eller mindre kul på sin måte, og hver enkelt av dem har nok sikkert en fornøyd eier som jeg hverken kan eller vil snakke skit om.

 

Bilen som kommer hit er driiitbra, så ta heller å glæd dæ over at det kommer en spes. bil til byen som e ganske unik og som glatt ville dratt inn på hvilket som helst show, inkludert SEMA.

Liker du den ikkje så e jo det en fair sak, og om ikkje anna har du jo fått nåkka å snakke om da :popcorn

Endret av Speednight Tromsø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok spottings av en syyyyk bil i Tromsø fra mandag av.. Tro meg, den blir å være på de fleste sine lepper utover uka.

Noe av de kuuuleste som har vært på gata her, etter min smak... den som venter får c...:crazysant:

 

Vi tenker nok på samme bilen ;) Som showbil er den nokså rå, ja... :D

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært lite spottings av gamle amerikanske biler i denne tråden selv om det sikkert er noen her i byen som kjennere vil karakterisere som "rå". Så det er vel neppe bare meg som ikke deler entusiasmen for yankee-stål.

 

En bil som glatt kunne deltatt på SEMA derimot må være eksepsjonelle saker og det kan sikkert være gøy å se. Dessverre står slike biler 99% av tiden i garasje så da får man jo ikke sett stort..

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok spottings av en syyyyk bil i Tromsø fra mandag av.. Tro meg, den blir å være på de fleste sine lepper utover uka.

Noe av de kuuuleste som har vært på gata her, etter min smak... den som venter får c...:crazysant:

 

Tror ikke jeg går og setter meg på Prostneset å venter på å spotte denne, så hva med å bare fortelle oss hvilken bil det er snakk om, så kanskje vi uinnvidde også kan glede oss over dette vidunderet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at "vidunderet" dukker opp på onsdag på Streetmeet, så vi må nok vente til da. Eieren e så jævla pessimist:lol: at han vil ikkje legge ut nåkka før han har bilen i Tromsø, så det får man vel respektere. Jeg hadde jo håpet at han sjøl la ut noe når æ starta det her.....

 

Når det gjelder den grå rodden så er det en 34 Ford som tilhører Tore Workinn i Tromsø. Ligger noen timer med slit for å få den slik den er i dag..:respect

Endret av Speednight Tromsø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår