tosk Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Den gummi foringa/plata (rund me 6 hull) mellom girkassa og mellom akslingen er de lik på 240 å 740? kjørte i vei min i dag, skal bytte i mårra men har kun fra 240 ligende, er vell d samme? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hei, Jeg tror den er lik på 2/7 og 9 serie. Er ikke helt sikker!! Men det er iallefall slik at jeg tror en aw71 mellomaksel av nyere type, vil passe mot en 960 automatkasse (aw30-43) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jepp mente den nye så falig lik den gammle, så d er vell samme, fikk også med meg at d heter hardykobling :P takk uansett! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jepp mente den nye så falig lik den gammle, så d er vell samme, fikk også med meg at d heter hardykobling :P takk uansett! Den er vel for å få litt mykere, hmm.. ikke giring, men.. mykere overgang fra gir? hehe.. slik at kreftene ikke blir så "kontante"? ps. husk alltid å sjekke om det finnes noen kraftigere utgaver.. feks kanskje diesel eller turbo har kraftigere. diesel-fester til motor har feks hardere gummi. det gir mer vibrasjoner, men de orginale festene er for dårlige. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg