booby25 Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Sitter veldig bra... kommer mere bilder ..... [/img] chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Sitter veldig bra... kommer mere bilder .....[/img] chicken Sorry booby25, men bilen ser ut som min kjerring når hun var gravid i 6. måned. Vet ikke helt, men fangeren ble litt for robust i mine øyne. Håper du ikke misforstår meg. Primeraen mister sin sin elegante linjer når ser på den forfra. Hint, de fleste går løs på luftinntaket og spoileren jeg har på bilen når dem får litt kritikk fra meg. :) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det var vel ikke så ille? Er ikke min stil, men er jo lugnt at noen gjør noe som ikke alle andre gjør. Jeg tror jeg hadde likt det bedre om leppa gikk helt ut til kantene. Keep it up du. Gjør det du liker selv :) Og Dudeskyline, hvis dama di så ut som en Primera når ho var gravis, da hadde jeg vært fornøyd om jeg var deg :D "Vil du ha 98 oktan jenta mi? Hmm? Eller kanskje en 4" A'Pexi N1?" Oj, vent..det er jo sånt jeg sier til min bil det... Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Sitter veldig bra... kommer mere bilder .....[/img] chicken Det ble kult. Lykke til videre med bilen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Leppa går helt i kantane . .(Gidder ikke bruke png på en 94 mod og 1.6L med 75kw). Jeg sines at det kommer å blir bra etterhvert... Brir ikke meg hva andre sines .. Det er låv å si hva du mener Dudeskyline... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Ikke for å være drittsekk eller noe.. men du har JÆVLIG mye skrivefeil :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har du flere bilder? Gjerne litt nærmere leppa =) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hva med noen bilder litt mer fra siden..?? Ikke for å være drittsekk eller noe.. men du har JÆVLIG mye skrivefeil :P Måtte le litt av denne bemerkelsen! :) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 om du hadde hatt den i samme farge som bilen hadde det kansje funka litt bedre... :rolleyes: hadde og kansje og droppa dei "europris"-scoopa! no disrespect,peace Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg