ludde82 Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hei folkens. har et parr spørsmål angående min nyinnkjøpte audi,som skal oppgraderes litt-her-og-der. pop-off: HVILKEN TYPE VENTIL ER Å ANBEFALE? (er ute ettr en som høres VELDI godt.. senkesett: 60/40 HVOR i alla daer kan man få kjøpt det? felger: hvilke type felger(utseende) er SINNSYKT gromme på en audi a4? 18" 225/235? på forhånd takk. de av dere som suser nedovr tel sverige på skjærtorsdag... ha d DRIITFETT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 forge har en åpen popp off som fungerer bra for den motoren den er spesielt egnet til motorer med luft masse måler den ser rund ut med åpne hull rundt hele jeg kjøpte min på powerzone skal du til strømstad på skjørtorsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludde82 Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 akkurat. den typen som du nevner nå;ehh..holdt på å si..høres høres den godt fra uttsia? på skala fra 1-10 liksom? muli gutta-boys tar seg en tur nedovr tel torsdan. vi r bitte´litt usikre ennå,men herregud..kan jo nestn ik gå glipp av dét beer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er det mulig å hå "poppoff" ventil uten å ha turbo? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 har en dumpventil tilsalgs jeg :) http://www.gatebilforum.net/forum/viewtopic.php?t=106 ville foresten nevne at det ikke heter popp-off!! kjøp deg heller et justerbart senkesett, 60-40 senker ikke nokk... http://www.sharif.no/ og http://www.big-wheels.no/web/ har menge billige felger :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg har faktisk en sånn Forge-dump til salgs. Pent brukt. Nesten som ny. Kr 600,-. Ta kontakt hvis du er interessert så sender jeg med en gang. tlf 90573113 e-mail: jarleifs@online.no Dump på bil uten turbo eller kompressor gir ingen effekt eller lyd. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Og ja, den høres godt. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg bruker en turbo xs åpen dump på bilen min! Har et par bilfilmer med lyd her, ikke så jævli god lyd siden mikrofonen på kameraet ikke er super, men du kan høre nivået på lyden. PTSJ FILM 1 PTSJ FILM 2 -(Film 1 er 6mb, film2 er 7,86)- Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludde82 Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Og ja, den høres godt. ok. hvordan type dump bruker du på bilen din a? har hørt no rykter om at åpen dump kan skade luftmengdemåleren. og..et lite spørsmål til. kan d samme skje m åpent luftfilter?? ast luftmengdemålern kan bli skada?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ok. hvordan type dump bruker du på bilen din a? har hørt no rykterom at åpen dump kan skade luftmengdemåleren. og..et lite spørsmål til. kan d samme skje m åpent luftfilter?? ast luftmengdemålern kan bli skada?? Åpen dump ødelegger ikke lmm.. Lmm sier fra at bilen må ha mere bensin i det lufta blir sluppet ut, og ikke tilbake.. Det fører til bittelitt mere bensinforbruk som igjen kan føre til litt soting og litt fusk en gang i blandt.. Men ikke noe VELDIG farlig som noen sier.. Men resirk er jo best på de motorene pga akkurat det.. Lmm kan bli skadet om man setter inn et filter med oljefilm å sånn på.. Men setter du på et tørr-filter går det bra.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Det som skjer når du bruker åpen dump er at motoren får litt fet blanding akkurat i det du slipper gassen og dumpventilen åpner. Ellers går den helt normalt. Du vil ikke merke det noe særlig på bensinforbruk eller at bilen fusker. Og den ødelegger ikke lmm. Det som derimot kan skade lmm er openair-luftfilter som er satt inn med for mye olje. Så jeg anbefaler et filter som ikke er satt inn med olje. Type Raid eller Ramair. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 pop-off da se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 pop-off da se Kjøp deg en forge retur-dumpventil og lag deg shims som du legger imellom fjøra og stempelet.. Ca en cm.. Da får du bra lyd + at den resirkulerer lufta tilbake når den åpner helt.... og det heter ikke pop-off.. Det er det alle fjortisser tror.. :titties: ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Kjøp deg en forge retur-dumpventil og lag deg shims som du legger imellom fjøra og stempelet.. Ca en cm.. Da får du bra lyd + at den resirkulerer lufta tilbake når den åpner helt.... og det heter ikke pop-off.. Det er det alle fjortisser tror.. :titties: ;) Så enig så enig. Kalles ikke pop-off. Dumpvalve elleravlastingsventil er vel de mere riktige uttrykkene. :D Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 ..... Forresten har du chippa bilen eller??? Med chip fot du mye mye mye bedre lyd ut av dumpvrntilen.. Anbefaler at du setter på en Turboxs RFL.. RFL = Real Fucking Loud Hadde den på min chippa audi , dn lagde lyd ass,,, skremte vettet av både gamlinger og fjortiser he he he,,, ---men du chip bilen først du.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg