Gå til innhold

Streetmeet Kebab..Hvem er med 16 April?

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

....heheheh...skal vi se...igår så fikk jeg med meg, en rød eclipse, en rød golf 3, en s14 lill/blå med tak scoop og graphics, utenfor lokket...og andre som jeg ikke dro kjensel på... jeg kjører forbi lokket hele tiden, ...og fleste av bilene hadde "ikek oslo" skilter, nå kan jo bilene ha blitt kjøpt andre steder elns, men atte...er det noen som driver og sjekker ut stedet før street meeten a? doh

 

alle bilene som er blitt observert ved lokket har vært modda. kan bli kewlt detta! kanskje en slags" oversikt" over Når, Hvem, om først -spise- så- cruise- hvor- cruise- holde tett følge- cruise- ikke stoppe kolonnen på - rødt -lys-kolonne- hva. hvis - crusinge- kolonnen- splittes- hvor - finne-?- osv ...hadde vært kjekt... tsss... sombrero

Kan ikke spore aner i ADHD her neeeida.... tsssssss

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må vel til det også. Tror dem får litt noia når 30 stk bestiller kebab på en gang da. Men hadde vært litt spennende og se dissa folka jobbe som gærninger. Det er dem flinke til på minutten midt i natta :)

Betaler så tar det 20 sec så har du kebaben i hånda (mye fyll +lillestrøm har lært meg)

Var på LS for lenge sia. Kan ikke si jeg skal skryte for mye av det. Saf saf er jo helt greit. Men i lillestrøm er det minutten som er saker :)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel til det også. Tror dem får litt noia når 30 stk bestiller kebab på en gang da. Men hadde vært litt spennende og se dissa folka jobbe som gærninger. Det er dem flinke til på minutten midt i natta :)

Betaler så tar det 20 sec så har du kebaben i hånda (mye fyll +lillestrøm har lært meg)

Var på LS for lenge sia. Kan ikke si jeg skal skryte for mye av det. Saf saf er jo helt greit. Men i lillestrøm er det minutten som er saker :)

 

Må nok gå og advare dem om at den 16 april kommer det til å bli kaos her, sånn at de er klare med litt kebab så vi slipper å vente en evighet på det..

Minuttburgeren har ikke like god bab som lokket, men hamburgeren til lokket er enda bedre en baben dems.. de som ikke har prøvd der bør prøve dem, garanterer at dere ikke kommer til å bli skuffet.

LS hadde god bab før, men ikke nå lenger.. stemmer igjen for lokket jeg :)

1985 MB190 2.3 16v

1981 MB300 D

1988 Opel Omega 2.0i

(x)1985 Peugeot 205 GTI

(x)1987 Toyota Carina II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....heheheh...skal vi se...igår så fikk jeg med meg, en rød eclipse, en rød golf 3, en s14 lill/blå med tak scoop og graphics, utenfor lokket...og andre som jeg ikke dro kjensel på... jeg kjører forbi lokket hele tiden, ...og fleste av bilene hadde "ikek oslo" skilter, nå kan jo bilene ha blitt kjøpt andre steder elns, men atte...er det noen som driver og sjekker ut stedet før street meeten a? doh

 

alle bilene som er blitt observert ved lokket har vært modda. kan bli kewlt detta! kanskje en slags" oversikt" over Når, Hvem, om først -spise- så- cruise- hvor- cruise- holde tett følge- cruise- ikke stoppe kolonnen på - rødt -lys-kolonne- hva. hvis - crusinge- kolonnen- splittes- hvor - finne-?- osv ...hadde vært kjekt... tsss... sombrero

 

 

den røde eclipsen er eieren til Grytelokket...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LS har tapt seg. Smaker møkk, bruker gammalt kaldt kjøtt som er hardt og jævli å spise.

 

Da spiser jeg heller på Paviljongen i strømmen.

 

er det en skummel babsjappe?

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår