lunas Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ja da skulle jeg skifte klosser og skiver i dag.. Men det gikk jo ikke helt etter planen.. Noen som har et veldig godt forslag til hvordan jeg skal få ut j.... setteskruene på skiva?? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 hmm, med et skrujern :rolleyes: . Sitter den som faen? Den lille skruen som skiva er festa med? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ja stemmer det.. den lille skruen som skiva er festa med.. Det som er så dritt at hvis jeg prøver for mye skrur jeg den rund! Ingen som har noen forslag bortsett fra å bruke skrujern? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Bor den ut. Og om m du ikke får ut restene etterpå så er det ikke så farlig. Skruen er der bare for at skiven ikke skal løsne når hjulet er av. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Svigers hadde et fint verktøy er skrujern som du slår på med hammer og da skrur det. Dermed får du et bra moment på skruen.. løsnet som bare det uten å runde skruen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Slagskrutrekker heter det i Luna katalogen.. De fleste bil-rekvisista har dette, meget kjekt verktøy! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 og i tillegg til slagskrutrekker er 5-56/WD40/Temas Multispray et must før man prøver å løsne noe som helst. Jeg har hittil ikke hatt store problemer med å løsne settstkruene, bare jeg har brukt nok guffe i forkant (og latt det virke minst 10 min). Jeg har fått løs selv de mest motstridige settskruer kun vha. 5-56 og en vanlig skrutrekker som jeg har slått på med et dæljeredskap (også kalt hammer). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg harf vel spraya på sånn sa en halt box 556 uten hell foreløpig.. Å det har ikke bare virka 10 min men sånnn ca 1 dag nå!! Men jeg får prøve på nytt nå etterpå... De skal av!! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Jeg harf vel spraya på sånn sa en halt box 556 uten hell foreløpig.. Å det har ikke bare virka 10 min men sånnn ca 1 dag nå!! Men jeg får prøve på nytt nå etterpå... De skal av!! ta et flattjern og sett det på skrått på skruen og slå med en hammer!! det e bare litt som skal til også e den løs så du kan ta den med finrene! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 sett i et stor stjerne jern og slå HARDT på jernet rett innover.. Da løsnet de jeg tok. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 varm skruen opp med varmluftpistol. funker det og eller prøv "rust off ice" fra wurth. fryser skruen ned til -40 grader og du knekker skruen av etterpå. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Endelig fikk jeg det løs! Var på Tema og kjøpte en sånn slagskrutrekker.. Den funka fett den!! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg