Gå til innhold

Tuv-papierer på senkesett

Ranger emnet


docsist

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det står i papirene, blandt annet tråddiameter og antall runder foran og bak..

Jeg snakket med en fyr som scanent tüv papirer og endret antall vindinger.

Men husk: det er dokumentforfalskning!! straffbart! fyfy!! slem pike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå... Skal jeg Ordne papirer på AEG justerbart senkesett? :)

 

Jeg kjøper ALLDRIG mer Lefsjøfors senkesett!! kjøpte 40mm.. å bilen var faen så høy!!! å han mokken på biltilsynet har skrivi i vognkortet, avstandet mellom hjulnavet(senter) å hjulbue.. nå kjørte jeg sånn i nesten i et halvt år, før jeg nå satt på orginalfjærene:) før strømstad turen...

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt ett eller annet sted, noe om at hvis man varmet opp fjærene og presset dem sammen for så å lot dem kjøle seg ned, og så fjerne presset, så beholdt de fasongen... Blir nok litt komplisert detta :P Ikke veit jeg om det funker heller :P

 

Men en annen ting: Hvordan vet de på biltilsynet at du har den og den typen fjører? Jeg har noen røde fjører fram og bak, og noe jalla-tuv-papirer :P står tilogmed at det er godkjent med senkesett i vognkort :P heh...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er sinnsykt irriterende er at ingen firmaer har klart å levere tuv godkjente justerbare coil overs med 60mm fjører..er lett å lage men blir aldrig godkjent for bruk i trafikken... er jo laget en del 240er fra 75-1993...

så hadde man sluppet de teite store fjørene+innsats patron støtdemperne

er ganske digg med dempere som kan justeres i alle retninger (komp,retur,høyde,gasstrykk,samt man har hjelpefjører som tar opp småhumper)

er hat å ha dønn stiv bil med bøtteseter å kjøre i huller etc

 

 

de fleste andre biler får man jo h&r,bilstein,øhlins+++justerbare racing fjørbein med tuv godkjenning men til 240 naaaaaaaaai

 

http://www.mobeck.com/mt/SellholmMcPerson.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt ett eller annet sted, noe om at hvis man varmet opp fjærene og presset dem sammen for så å lot dem kjøle seg ned, og så fjerne presset, så beholdt de fasongen... Blir nok litt komplisert detta :P Ikke veit jeg om det funker heller :P

 

Men en annen ting: Hvordan vet de på biltilsynet at du har den og den typen fjører? Jeg har noen røde fjører fram og bak, og noe jalla-tuv-papirer :P står tilogmed at det er godkjent med senkesett i vognkort :P heh...

det funker men fjæra blir sprø og knekker etterhvert

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår