Gå til innhold

Bilder: Hva slags bil?

Ranger emnet


Pellick

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bare sjekke "modifications"-linken på sida da! der står jo alle specs! Tror det er de som vet alt om bilen og dens modifikasjoner! Var faktisk så snill av meg at jeg tok det ut aktuelle og paste'a her!

 

Værsågo'!

 

Exterior:

•Silvia S15 headlight Conversion

•Lexus IS 300 Sportcross Taillight Conversion

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Bilen kommer på motorfestivalen. "The Evil Z24" blir den kallt. Vant visst over 200 priser i amerika. Stygg bil. Fritidsproblemer kaller jeg sånnt.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest gjennomførte showbilen jeg har sett.. nydelig.. ikke altfor stygg styling og sånt :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest gjennomførte showbilen jeg har sett.. nydelig.. ikke altfor stygg styling og sånt :)

MeSs

 

Har du slått deg hardt i hodet ell? Greit nok at smaken er som baken, men da må jeg få spørre deg: syns du virkelig det er kult med plastikratt?

 

Hele bilen er overstyla. Hører ingen steds hjemme. Når folk ikke skjønner hvordan bil det er, er det gått alt for langt. Hold stilen innenfor merke. Det er nå mitt motto :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slått deg hardt i hodet ell? Greit nok at smaken er som baken, men da må jeg få spørre deg: syns du virkelig det er kult med plastikratt?

 

Hele bilen er overstyla. Hører ingen steds hjemme. Når folk ikke skjønner hvordan bil det er, er det gått alt for langt. Hold stilen innenfor merke. Det er nå mitt motto :D

Så barnslig! doh (slo høl i hodet 2 ganger som liten) Nei syntes ikke det er kult, men utenpå så er denne bilen skikkelig gjennomført :) lakk messig og sånt, liker somregel ikke showbiler jeg heller, se på de norske, som de kaller "gjennomført" kliner på felger (spinners) masse dekaler (simple).. Heller denne bilen da asså.. Bilen skal jo ikke kjøres uansett.. Hadde aldri giddi å hatt en sånn bil jeg, men fortsatt så er denne veldi gjennomført.. Interiøret var ikkeno pent.. Greit nok at det er mye plastikk, men ser ikke så plastikk ut:

aaa.jpg

Sinnsykt rå spørr du meg, frontpartiet er noe av det råeste jeg har sett.. Folk har forskjellige meninger, og hvis du ikke tåler det så kan du holde kjeft! sombrero

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt så skrev jeg "greit nok at smaken er som baken". Men nå som du tenner den ene pluggen du har så kan jeg tenne mine 4 også. Hvor utrolig dårlig smak har du? Herregud det der finnes ikke pent for alt i verden. Liker du den bilen så kan du ikke kalle deg selv binintressert. Jugglete pyntesaker som ikke duger er det der. Tror dama di er stygg for å si det sånn.

 

Fy faen! :rolleyes:

 

Syntes bilen var fet jeg og bra gjennomført, hadde lixom ikke vurdert og kjøpt den da, nå som jeg liker att bilene skal være clean og robust sombrero

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt så skrev jeg "greit nok at smaken er som baken". Men nå som du tenner den ene pluggen du har så kan jeg tenne mine 4 også. Hvor utrolig dårlig smak har du? Herregud det der finnes ikke pent for alt i verden. Liker du den bilen så kan du ikke kalle deg selv binintressert. Jugglete pyntesaker som ikke duger er det der. Tror dama di er stygg for å si det sånn.

Jeg liker ikke bilen, og jeg har aldri sagt at jeg liker den heller.

Den er sinnsykt gjennomført og han har bygd en showbil og i mine øyne lykkes med å bygge en også. Men jeg har dermed ikke sagt at jeg liker den.

Det jeg liker med den er som sagt at den er gjennomført, og det å bygge en så gjennomført bil er respekt i mine øyne, uansett hvor "jugglete" den er!!

 

Eller for å si det på en annen måte da, jeg tror jeg ville brukt pengene litt annerledes om det var min bil. Men jeg kaller ikke bilen direkte stygg, nettopp fordi den er mer gjennomført enn noen bil man ser på Norske veier.

 

Og jeg har ikke dame, kanskje JEG er for stygg??

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret var ikkeno pent.. Greit nok at det er mye plastikk, men ser ikke så plastikk ut

MeSs

 

Hvordan klarer du å få det til å IKKE se plastik ut? alt er jo faktisk plastik og sparkel..

 

Nei bygger du bil som ikke kan kjøres har du for mye fritid og penger!

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår