-cardudde- Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Heyhey, har fått ny pc nå og tenkte jeg kunne starte å modde igjen, men faen som jeg suger, har glemt det meste, men fikk litt hjelp fra "Photoshop Bibelen" Savner carbon layeren min, den jeg brukte for å lage carbonbilen, hvis dere husker, menmen, her er "comeback" modden, første gang jeg lager " still to motion" :) Comments? Kommer nok fler mods løpet av påsken! chicken Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Veldig bra bevegelse Carude.. dette liker man;) Men kanskje du skulle gjort litt mer? slik at du kommer tilbake til ditt gode gamle:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 G-gg-GG-g_GGG -G-UNIIIIT ikke så verst den der, dog ikke så mye gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jaja, hehe, skal nok kom en i dag..litt GG-G-Gangsta :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Skulle ønske du hadde lagt ut et litt større bilde. Håper du kommer tilbake i god gammel form snart, moro å følge med på åssen du har utviklet photoshop skills'ene på såpass kort tid i hvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 heey:) Ja, hehe:) Er no fucka med Photobucket tror jeg, skal prøve med Imageshack etterpå;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 OT: Lloyd Banks er i byn i April.. men.. 18årsgrense.. argh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 OT:Lloyd Banks er i byn i April.. men.. 18årsgrense.. argh! Faen! angry Når jeg er 18 så er de ferdige for lenge siden! angry Håper de holder på 5 år til:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 fin modd d der!!!!! håper på å se flere modds fra dg!!!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Faen! angry Når jeg er 18 så er de ferdige for lenge siden! angry Håper de holder på 5 år til:) Hehe..jeg var på Interstate-festivalen i fjor.. de er egentlig ikke noe gode live.. det er show, men det er ikke no høy kvalitet.. men likevel..drit kult :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Nice done! Bevegelsen så veldig proff ut!! :P ._. Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg