Opus Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Ripefrie Lexus-lykter Nesten ikke brukt, nypris 1700,- selges for 700,- Hvite blinklys til 90-fanger Uten brester,SOLGT! 14"(350mm) MOMO-ratt med nav og Zender-grip pad Pris ant. SOLGT! Bonrath Mono-visker. Komplett med alt du trenger. Nypris over 2.000,- Selges for SOLGT! Forskuddsbetaling på alt. Porto kommer i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 hvis rattet passer 86 mod golf tar jeg det. Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Rattet passer både 1'er og 2'er golf :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Du har PM sombrero Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Jeg tar lexus lyktene og blinklys.du har pm Siter ===> BmW ///M Power <=== Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg vil ha monoviskern! er det slik som tar hele ruta liksom? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Jeg vil ha monoviskern!er det slik som tar hele ruta liksom? Viskeren drar 180 grader, så ja, den tar hele ruta. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Er TUV papirene med på viskerene? Budrunde? Hehe...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Har aldri hatt TÜV-papirer på dem. Tror ikke det trengs heller, uten å si det for sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Skal ta en telefon til et firma som jeg vet selger denne typen Bonrath-visker i morgen. Trenger man TÜV-papirer, får jeg dem til å sende meg en kopi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 eyh.......... jeg har ikke viskere nå pga dritt bolten er ødelagt...trenger bonrathen sårt...... :( have mercy.... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Da var rattet solgt, blinkers booket og lexus-lykter er "booket" med mindre høyere bud kommer. Den første som sender meg PM med navn og adresse, får viskeren for 700,- pluss frakt (ca.110,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Da var bonrath viskern solgt :D:D:D:D:D: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Da var bonrath viskern solgt :D:D:D:D:D:Ser slik ut ja, venter bare på at banken skal knø seg til å oppdatere posteringene. :) Hvite blinkers er også solgt, men har et par til liggenede(uten pæreholdere), går for 100,- dem også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Ser slik ut ja, venter bare på at banken skal knø seg til å oppdatere posteringene. :) Hvite blinkers er også solgt, men har et par til liggenede(uten pæreholdere), går for 100,- dem også. Bør vel se pengene imorgen tenker jeg :) Betalt via nettbank på tirsdag :) ref. Monovisker osv ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg