Gå til innhold

citroen modd av maaa

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

nei nå er det nok.....seriøst...du slenger jo bare ut negative ting...dette er for folk som koser seg med pcen hjemme i stua...om det er realistisk eller ikke er vel ikke sa farlig ell?peace sombrero

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. når man poster bilder her er det vel for å motta ris og ros.. Og jeg sier bare hva som kunne vært bedre.. er vel strengt tatt ikke noe galt med det?

 

Nei, det er ikke farlig om det er realistisk.. men likevel, jo mer realistisk, jo bedre blir det...et eksempel er Glac eller MSpeed.. MSpeed begynte vel for et drøyt år siden med modder som dette.. se hvor han har kommet.. hadde nok ikke kommet like langt om folk ikke ga konstruktiv kritikk eller hva?

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. når man poster bilder her er det vel for å motta ris og ros.. Og jeg sier bare hva som kunne vært bedre.. er vel strengt tatt ikke noe galt med det?

 

Nei, det er ikke farlig om det er realistisk.. men likevel, jo mer realistisk, jo bedre blir det...et eksempel er Glac eller MSpeed.. MSpeed begynte vel for et drøyt år siden med modder som dette.. se hvor han har kommet.. hadde nok ikke kommet like langt om folk ikke ga konstruktiv kritikk eller hva?

 

X

 

Mn skal vi heller si at di som kan modde eller har litt peiling kan gi ris/ros å sånna som dg (trukke d er mange av de) holder kjeft!!! bare et forslag!! sombrero sombrero å hva skal bilen md bremser a??? ser u ikke at bilen står stille ell????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerp dere a! latterlig diskusjon, grunn til at vi sier negative ting er at man skal forbedre seg! og når du poster her må du tåle kritikk, ellers er det da ingen vits i å legge ut modder.. synes det er bra folk gir kritikk jeg.. for da lærer man mye fortere!

 

ja så drit i å diskuter md mg da!!!!! sier ikke noe imot att ikke man kan si negative ting, mn når d kommer hele tiden fra han samma fyren så mener jg ikke akuratt d samma!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med X-ecutioner, jeg er selv helt ny når det gjelder og modde bilder med Photoshop og jeg er bare glad for alle komenterer jeg får uannsett om de er positive eller negavtive. Og vist man ikke liker og se at folk prøver og hjelpe andre om man sier det på den måten så kan man hellter trykke på tilbake knappen på internettleseren og se på et annet innlegg :nono:

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så drit i å diskuter md mg da!!!!! sier ikke noe imot att ikke man kan si negative ting, mn når d kommer hele tiden fra han samma fyren så mener jg ikke akuratt d samma!!!!

 

Hva?! Om jeg gir flere kommentarer etter fremgangen vil jo bare si at jeg følger opp modden.. og om jeg er mye på dette forumet, og gir mye KONSTRUKTIV kritikk, så ser jeg absolutt ikke hva som er galt i dette?!

 

Og for å si det sånn, jeg kommer så og si aldri med usaklige innlegg! Finn ETT innlegg der jeg sier noe sånn som "Bilen er stygg... PUNKTUM" e.l.. Alt jeg gir er konstruktiv kritikk.. tåler du ikke det, har du ikke noe her å gjøre..

 

 

Og bare sånn.. Hva vet du om hva jeg vet om Photoshop?! Jeg har jo jobbet endel med PS, og jeg vet nok mer enn deg.. Skulle gjerne begynt å modde en nå, men jeg sitter i Linux og det finnes ikke PS til Linux(Såfremt jeg vet)..

 

Men når du sier "hva skal bilen med Bremser" da skjønner jeg at du kanskje ikke er veldig seriøs, og at man kanskje ikke skal bry seg, eller?

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Om jeg gir flere kommentarer etter fremgangen vil jo bare si at jeg følger opp modden.. og om jeg er mye på dette forumet, og gir mye KONSTRUKTIV kritikk, så ser jeg absolutt ikke hva som er galt i dette?!

 

Og for å si det sånn, jeg kommer så og si aldri med usaklige innlegg! Finn ETT innlegg der jeg sier noe sånn som "Bilen er stygg... PUNKTUM" e.l.. Alt jeg gir er konstruktiv kritikk.. tåler du ikke det, har du ikke noe her å gjøre..

 

 

Og bare sånn.. Hva vet du om hva jeg vet om Photoshop?! Jeg har jo jobbet endel med PS, og jeg vet nok mer enn deg.. Skulle gjerne begynt å modde en nå, men jeg sitter i Linux og det finnes ikke PS til Linux(Såfremt jeg vet)..

 

Men når du sier "hva skal bilen med Bremser" da skjønner jeg at du kanskje ikke er veldig seriøs, og at man kanskje ikke skal bry seg, eller?

 

X

 

HAHA!!! LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår