Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Prøvde GT3 igjen i går, og merka fort at jeg var blitt mye mer fintfølende på kontrollen av å kjøre GT4, som er mye mer nervøst! Hadde laaaange stabile drifter med alle mulige biler :D GT3 er nok mer realistisk, ja.. Men du verden hvor gøy det er med pug 205 gruppe b på ringen....lol

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte jeg skulle se om det var mulig å slå tiden med Supra på Tsukuba banen..

Med alle mods, medium race dekk, uten Nos og uten Tcs og asm.

 

50,305..! :)

 

Dette kvalifiserer vel til førsteplass på hovedsiden også det??

 

Har bilde men veit ikke åssen jeg får vist det her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurburgeing med C9 og all the trimmings!

 

5:15.228 , og det med flere stygge svinger og en grov avkjøring.

 

Carbonite: takk for svar, hadde selvfølgelig ikke lagt til turbo, noe jeg trodde jeg hadde (døh!).

 

Har prøvd litt flere biler nå og kan si følgende:

 

GT-One er tregere enn minolta toyota og C9, men den er litt mer stabil enn begge. Minoltaen har alt for dårlige bremser etter min mening. Fikk ikke satt den opp slik jeg ville uansett hva jeg gjorde. C9 er litt ustabil, men ikke veldig, og har nydelige bremser. Tenderer kansje til litt overstyring, men det tror jeg skyldes setupen min. Alle bilene har noenlunde samme setup, med noen eksperimentelle innstillinger her og der.

 

Er det noen som oppdaterer tider????

 

Mener det er sannsynlig med under 5 blank, men da skal du være god, og det kommer jeg nok aldri til å klare (for mye arbeid).

 

Er litt ukjent med hvordan man legger inn bilder, så derfor kommer det ingen!! Får med at jeg må skrive inn teksten som skal formateres, men det skjønner jeg ikke mye av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurburgring: 5.09.346 med Audi R8. Slet lenge mot en ghost som kjørte 5.14 med snurring :p

(Gidder ikke poste bildet da tidene ikke blir oppdatert).

 

1112 hk og kvalik-dekk.

 

Tommy D. Den Minoltan er mer nervøs enn ei gammel bestemor på glattisen, men får du til å kjøre den så er den kanskje den kjappeste. Audien jeg kjørte nå er sinnsykt stabil i forhold, og tar svingene kjappere. Taper litt på langstrekkene, men det er ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert 31mai. Jeg fjerna rekn til Drift addict på ringen da dette ikke er noen gatebil. :scared :scared

 

Jostein kjør på nytt :D Gatebil...

 

Hvem er så raskest på ringen med Gatebil?

 

Hvis jeg har gjort noe feil i oppdateringen så si ifra ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert 31mai. Jeg fjerna rekn til Drift addict på ringen da dette ikke er noen gatebil. :scared :scared

 

Jostein kjør på nytt :D Gatebil...

 

Hvem er så raskest på ringen med Gatebil?

 

Hvis jeg har gjort noe feil i oppdateringen så si ifra ;)

 

 

og meg på jap. gatebil.... hellothere

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carbonite: Nå tror jeg du blir offer for egen suksess. Det der er jo en knall tid. Kan nok klare noe av det samme, men da må jeg pirke en del på oppsetter. Prøvde Audien i går, men syntes bremsene var litt slappe på denne og?!?

 

Skal prøve litt til, er sugen på å komme under 5:10, men det virker som om du har bedre tider enn meg på lager uansett? Hver gang jeg er raskere så er du på pletten med en raksere tid etter litt! Fae....

 

Inntil videre så bøyer jeg meg i støvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har fått med meg så går spillet i en syklus av 700 dager. gikk du glipp av dem på dag 695 - 700 så kommer de igjen på 1395 - 1400 osv. osv. Flere sjangser, men det tar jo litt tid! Husk bare å spare da de er dyre for alle fire, hadde selv bare råd til 3 av dem.

 

Jepp, fikk kjøpt alle fire jeg også nå på dag 1394 eller 1395 ja. tror de kosta rundt 8,3 mill

 

Jeg har forresten 4,7 mill igjen :D Vært flink gutt og spart hehe

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fikk kjøpt alle fire jeg også nå på dag 1394 eller 1395 ja. tror de kosta rundt 8,3 mill

 

Jeg har forresten 4,7 mill igjen :D Vært flink gutt og spart hehe

 

 

Saaaaatan så lite du har hatt å gjøre!!? :scared hvor manga timer har du spillt for å komme så langt?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår