Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Zamot

Hvor mange Seat entusiaster er det i Norge?

Rate this topic

Recommended Posts

Da har også jeg fått meg egen bil. Jeg hadde mest lyst på vw eller audi, men fant ikke bra biler i min prisklasse. PLutselig fant jeg en rød SEAT Corboba Vario fra 2000 med 73400 km på telleren hos fjetland på Forus. Den har hele 60 spinnville hester under panseret, men den gikk overaskende bra. Skrev kontrakt i dag, og henter den i morgen. Utrolig billing forsikring... 5900 med eier på 19 år, 20 % bonus 12 000km i året, delkasko.

skulle ikke dratt sammen seat og skoda da?

det hadde vært veldig kult fra mine øyne.

jeg liker begge merkene og syntes vacn er litt for forandrings villige iom at dette faktisk er vag biler.

Det ble nå engang sånn at jeg lagde SEAT-forum da det er få Skoda-entusiaster (men det har vel blitt fler av dem, og kommer vel ikke akkurat til å minke). Hvis vi noen gang tar det skrittet og lager en klubb (dvs. med org. nr, medlemsavgift osv), så er det sikkert fint å ta med Skoda. Skoda-sjåfører er uansett veldig velkomne til SEATforum! :)

Mente du egentlig "litt for lite forandringsvillige"?

Blir vell en Seat entusiast jeg og nå ;)

Planen var å hente en Leon 4 Cupra IDAG, men forrige helg ble lettmcen min stjålet, så jeg mangler de siste 30 000kr til den bilen.

Derfor blir det nå en Ibiza Cupra om alt går etter planen :)

Blir vell en Seat entusiast jeg og nå ;)

Planen var å hente en Leon 4 Cupra IDAG, men forrige helg ble lettmcen min stjålet, så jeg mangler de siste 30 000kr til den bilen.

Derfor blir det nå en Ibiza Cupra om alt går etter planen :)

Får du ikke resterende 30.000,- i forsikringspenger da?

Nei de 35000kr som sykkelen skulle selgest for 4 dager etter sykklen ble stjålet kan jeg se lenge etter, siden Terra "har gjort en feil", og ga meg ansvar isteden for Kasko...............

Men fikk litt orden på økonomien, pluss at han med Ibizaen ikke ville selge likevell.. Så endet opp med en mye sværere A6 :)

Eg får ikke registrert meg! Prøvde en gang, men det skjedde en feil så når eg prøver igjen får eg bare beskjed om at brukernavn og epost er i bruk, men eg klarer ikke å logge inn. Er det noen her som er admin på seatforum som kan hjelpe meg?

Eg får ikke registrert meg! Prøvde en gang, men det skjedde en feil så når eg prøver igjen får eg bare beskjed om at brukernavn og epost er i bruk, men eg klarer ikke å logge inn. Er det noen her som er admin på seatforum som kan hjelpe meg?

Det er noen navn/epostadresser som er sperret, send meg en mail til admin@seatforum.no med navn/epost du prøver å bruke så skal jeg hjelpe deg. :)