Bj0rn Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Heisann. Jeg vil gjerne fjerne vindusviskeren i bakvinduet. Men da blir det jo et hull i ruta etterpå... Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan fikse det? Siter 97 Peugeot 106 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hmm, er jo litt verre når den går igjennom ruta. vet ikke om man får kjøpt slike propper til det eller om du må bytte rute til uten hull. du kan jo lage en propp eller noe slikt da. Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 nja,nytt vindu er dyrt :P Vet ikke helt hvor jeg kan få tak i propp heller. Det må ihvertfall være tett! Siter 97 Peugeot 106 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 vet at for noen som setter på mono visker fremme setter i en slik propp der den gamle viskeren sto. hvos du får tak i en svart slik og legger litt silikon rundt proppen før du setter den i så regner jeg med at det skal bli tett Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 vet du hvor jeg får kjøpt en slik svart propp? Siter 97 Peugeot 106 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 BilXtra eller mekkonomen bruker å ha slikt.. Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 kjør macgyver stil.. vin kork:p Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Om problemet ditt er at du vil få et hull i selve glassruta tror jeg du skal ta kontakt med et bilglassfirma og høre hva de ville gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hah,at jeg ikke kom på det. Du er ikke så dum så du ser ut til :titties: hehe. Takk for tipset! Siter 97 Peugeot 106 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Hadde jeg vært det ville jeg hatt et stort problem uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Hva med å fjerne hele ruta(?), så slipper du å skrape is av den om vinteren. doh Dessuten så er det jo snart sommer nå, og da trenger du vel strengt tatt ikke bakvindu. For ikke å snakke om hvor praktisk det er når du skal ha med deg ski eller noe annet langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Å du kan hiva Ford'en til høggeren,så de får laga spiker av den,så blir den brukt til noe nyttigt ihvertfall. Men de ruster vel for fort til det og... Siter 97 Peugeot 106 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Å du kan hiva Ford'en til høggeren,så de får laga spiker av den,så blir den brukt til noe nyttigt ihvertfall. Men de ruster vel for fort til det og... Om du tok deg nær av det forrige innlegget mitt så beklager jeg det, var mest ment som en spøk i grunn. Og jo da, har allerede levert en Ford hos høggern, og vurderer sterkt å levere en til. Men rust? Nei, det har jeg ikke sett. Handler om å ta vare på bilene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 De har slike på http://www.cult-society.com . De har ikke til peugot, men tror kan klare å finne en som ser bra ut på bilen din også... TROR de skal passe de fleste(bar utseende på utsiden som er forskjellig).. Er vel ikke så mange str på visker hull... Har en til passat 35i som du muligens kan kjøpe... Bilde: Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg