Gå til innhold

PasseLat på veien :D - Takk for meg!!

Ranger emnet


wabby

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau, har nå kjørt med Green Filter i bilen i rundt 3-4 uker.

Har merka at bilen er litt ujevn på tomgang, ikke så alt for ille men den varierer med noen 100RPM.

 

Når jeg gir gass og slepper opp så faller turtallet veldig brått og veldig lang ned så hele bilen rister, vil tippe til nesten under 500RPM.

Også går den rett opp igjen.

 

Idag så stoppa faktisk motoren pga det, tror ihvertfall det.

 

Har du noe peiling på åssen jeg blir kvitt det problemet? jeg antar at det har noe med blandinga å gjøre. Om den trekker falsk luft eller noe.

 

Har forresten bare teipa igjen den ene vakum slangen som går fra luftfilter lokket og inn til topp og bunn av insprutinga.

Den andre korte vakum slangen som satt i luftfilterboksen blei med hele boksen ut, siden den ikke var til noe spesielt.

Har du noe idè om hva jeg skal gjøre med den ene vakum slangen?

du har nevnt noe tidligere her, men jeg har ikke helt fått med meg åssen det skal gjøres.

 

Alle svar taes imot med takk.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Siste nytt...

Har endelig gjort mer ferdig med anlegget, mangler bare å sette strøm på kondensatoren.

Her kommer ferske bilder tatt idag.

 

passatprofil.jpg

Profil av kjærra :)

 

bagasjerom.jpg

Slik ble anlegget i bagasjerommet :) Ble veldig fornøyd og forsterkerene ble skjult.

 

passatbaksete1.jpg

Voilla! En hatthylle med komponentsett i en stasjonsvogn :)... og bikkja da

 

passatbaksete2.jpg

jah.. mer hatthylle...

 

passatdor.jpg

Komponentsett i dør, se de matchende lidl golvmatter og Mekonomen pedaler :)

 

passatdash.jpg

I bunnen av bildet ser du litt av den matchende girkula og en innfelt skjerm :) P0rn ;)

 

passatpark.jpg

passatkjor.jpg

passatfullt.jpg

 

Her ser du lysa mine, både lyktene og sideblinklysa selges da jeg har bestillt nye fra InPro... Bud over 1500 taes på på ;)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt...

Har endelig gjort mer ferdig med anlegget, mangler bare å sette strøm på kondensatoren.

Her kommer ferske bilder tatt idag.

 

passatprofil.jpg

Profil av kjærra :)

 

bagasjerom.jpg

Slik ble anlegget i bagasjerommet :) Ble veldig fornøyd og forsterkerene ble skjult.

 

passatbaksete1.jpg

Voilla! En hatthylle med komponentsett i en stasjonsvogn :)... og bikkja da

 

passatbaksete2.jpg

jah.. mer hatthylle...

 

passatdor.jpg

Komponentsett i dør, se de matchende lidl golvmatter og Mekonomen pedaler :)

 

passatdash.jpg

I bunnen av bildet ser du litt av den matchende girkula og en innfelt skjerm :) P0rn ;)

 

passatpark.jpg

passatkjor.jpg

passatfullt.jpg

 

Her ser du lysa mine, både lyktene og sideblinklysa selges da jeg har bestillt nye fra InPro... Bud over 1500 taes på på ;)

 

halla balla.

fin bil :) liker stv utgava av disse bilene tøffe de.

ska ikke kaste på o lakk på fangerne da? kunne blitt stilig det :)

får gjøre som e gjorde, grunna å lakka me boks i garasjen.. hehe

 

EDIT: dekk dimensjon?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Passat er å blir thumpsup

 

Imponert over Pepsi flaske holderen også hehe..

 

Men enig med Vemund om å lakkere fangera.

Det gjør seg godt det..

 

Skal få ræva i gir med å ordne bilder til deg.

Før jeg setter på den nye bad looken og etter..

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vemund:

195/40/16 ;)

Hele bilen skal lakkeres da den er matt noen steder, da blir fangere og lister ogoå tornadorøde =) Så det er planlagt... Må bare bli ferdig med skolen slik at jeg ikke er sååå avhengig av bilen :)

Har jo tilgang til skikkelige sprøyter og billig lakk =) Trur jeg har 40% rabatt på lesonal lakk.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vemund:

195/40/16 ;)

Hele bilen skal lakkeres da den er matt noen steder, da blir fangere og lister ogoå tornadorøde =) Så det er planlagt... Må bare bli ferdig med skolen slik at jeg ikke er sååå avhengig av bilen :)

Har jo tilgang til skikkelige sprøyter og billig lakk =) Trur jeg har 40% rabatt på lesonal lakk.

 

saker.

er du flink til å lakke me sprøyte ell?

 

ta med dørhåndtakene å da i samme slengen ;) tru kan kurtemann gjorde det jeg men mulig jeg blander litt.

 

bilen din så lav ut, jeg kjøre på 195/50-15 å leppa er ganske lav men godt me plass i hjul buene, desverre.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slik hos meg og, men skal styrke opp leppa litt...

Trur jeg vil beholde handtaka svarte, evt lakke dem svarte. Liker den sort/rød kontrasten.

 

Skal også beholde den nederste tectyl linja og den lengst nederste delen på leppa sort. Får da en sort sportslig stripe rundt bilen nederst...

Imorgen blir det nytt effektanlegg =) Bilder og lyd kommer.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saker.

er du flink til å lakke me sprøyte ell?

 

ta med dørhåndtakene å da i samme slengen ;) tru kan kurtemann gjorde det jeg men mulig jeg blander litt.

 

bilen din så lav ut, jeg kjøre på 195/50-15 å leppa er ganske lav men godt me plass i hjul buene, desverre.

 

vemund

 

Ja jeg har lakkerte dørhåndtak på den forrige passaten, men nå må jeg lakkere på nytt siden jeg har kjøpt ny.

Men jeg får lakkering så og si gratis på jobben min, må kun betale for lakken og den får jeg 70% rabatt på via firmaet.

Vi har en jævli svær lakk boks der, til å lakkere tog i..

Så nå blir det snart lakkering av bad look, bakrute spoiler, bakvinge og dørhåndtak. Blir bra..

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bare elektriske vinduer foran eller har du på alle fire?

 

Kun forran desverre ... :S Men jeg skal ikke sitte bak jeg =)

 

Kurtemann: Plass til en bil til ? :) Sliter med å få et sted å lakkere da noen har brukt lakkboksen jeg hadde tilgang til som et lagringssted...

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..blir pen denne :)

Si ifra hvis du kommer til trondheim en gang da, så kanskje jeg kan kjøpe av deg lyktene (og evt "grillen"?).

Har lenge siklet etter dobbletlykter foran på min, men det er da så kostbart.

 

fronten beholder jeg nok, Men det er lyktene og blanke blinkere som selges. Ser ut pr idag at de sendes til Lofoten.

Skal heller ikke se vekk ifra en tur til Trondheim, kamerat av meg har fått jobb nede i et bygdestrøk litt sør for trondheim. :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår