Gå til innhold

PasseLat på veien :D - Takk for meg!!

Ranger emnet


wabby

Anbefalte innlegg

Jepp... var mye framm og tilbake skjønner du, knakk bla noen skruer på xos-manifoilen å +++ var litt lei en stunn her jah!

nå siste gang var det jo for at jeg kløyvde et stempel (å knakk en råde)... baah!

 

jasså jah, nå skal jo jeg til å borre opp å få på smidde stempel og råder min gammle 2,0! men va tenker du deg for den gammle traver`n da?

 

oooi... 5års garanti ja, det må jeg lagre på minnet, siden jeg har samma greia!!

*why drink and drive, when u can drift and slide!?*

-00mod e46 "blacline"

http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Traveren ble kjøpt for 3000,-. Den har gått kun 160.000, var den jeg tenkte å bruke til kompressorprosjektet. Tenkte å pelle den ifra hverandre, polere innsug, bytte ventilforinger og registerreim.

Motoren går nok for 2000,- om jeg ikke beholder den, vurderer fortsatt å overhale den som nevnt over slik at jeg kan bare bytte den ut med den som står i over en helg, motoren har stått i oppvarmet garasje de siste 2 årene den har vært i mitt eie.

Den som står i er også god stand, men ventilforingene begynner å slippe litt olje igjennom.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var sommerdekka på plass. :)

Til min store fortvilelse så har jeg merket at 3 av 4 fjører er knekt!!! Hvorav en er knakt 2 plasser.... Hvordan er dette mulig?

Se på min første post, så ser dere bilder av senkesettet. Dette er nettopp blitt 3 år gammelt...

 

Uansett, har vært i kontakt med Autospar, de har sendt meg nytt senkesett da det er 5 års garanti mot brudd. Stor takk til Autospar for kjapp respons og knallgod service.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sommerdekka på plass. :)

Til min store fortvilelse så har jeg merket at 3 av 4 fjører er knekt!!! Hvorav en er knakt 2 plasser.... Hvordan er dette mulig?

Se på min første post, så ser dere bilder av senkesettet. Dette er nettopp blitt 3 år gammelt...

 

Uansett, har vært i kontakt med Autospar, de har sendt meg nytt senkesett da det er 5 års garanti mot brudd. Stor takk til Autospar for kjapp respons og knallgod service.

 

Jaaah!! var det ikke godt:) heheh...

 

Er det mulig, hvordan er det du behandler bilen din wabby??:knock:

huff, det var leit da.. men knall oppfølging av Autospar da!!!

Dette skal jeg lagre meg på minnet, siden jeg og har samme sett!

*why drink and drive, when u can drift and slide!?*

-00mod e46 "blacline"

http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal få tatt bilde, bare vært litt på latkanten der. Beklager.

 

Sist har blitt gjort:

Nye dempere bak og nytt senkesett.

Nye nedre bærekuler

Til fredag så skal det på nytt eksosanlegg og katalysator.

 

 

Bilen har STOR fare for å bli solgt nå. Si ifra om noen er intressert.

 

Har satt en prislapp på hbo 40.000,- men bud vurderes.

 

Bilen:

93' Passat Arriva

- El, speil

- 2x el.vindu

- sentrallås

- Takluke

- sort interiør

- Servo

 

I tillegg til dette står det på halvt år gamle 17" TSW felger (205/40/17) og har 16 vinterfelger med Nokian RSi 205/50/16.

Bare dekka med felg kostet med 18000,-

 

Bilen har aldri trekt en henger under mitt eie, og ikke herja med. Clutch ble byttet ved innkjøp så denne er god.

Resten av historien er å finne på disse sidene.

 

Bilen har en spesiel front fra Zender som ikke er å få kjøpt mer, inpro lykter og sinnafront.

 

Bakluka er stygg som et helvete av rust, men har en ekstra liggende (blå), med noe overflate rust. Disse er vanskelige å få tak i, så slik er nå det.

 

Har liggende ferdig lakkerte (hos verksted), skjørter (bilder finnes noen sider bakover) og vinge til bakluka. Alt er i tornadorød som bilen (Lakk LY3D).

 

Prosjekt kompressor følger også med, det er motor (140.000km), helt ny kompressor (Eaton M62/M65), noen rør, samcoslanger og reimstrammer. Kompressor og deler ligger i Pappeske.

 

Anlegg følger også med, heftig anlegg som ble målt til 142 Db med EMMA godkjent utstyr. Om spec er av interesse, si ifra. Men finner det nok i tråden.

 

Bare dekk, kompressorprosjekt, skjørter, vinge med lakkering, pluss anlegg er på drøye 35.000, så dette betyr at bilen kommer på 5000,-.

 

 

Jeg håper at det er noen der ute som vil overta prosjektet mitt da jeg ikke har tid. Desverre. Bilen er 100% god teksnisk og kjørbar. Jeg bruker den tross alt hver dag og har ikke hjerte til å se den falle sammen.

Alt selges samlet, så ikke spørr om deler. Selges helst til VW entusiaster som ser verdien i slike prosjekter.

 

MSN: smack_me@hotmail.com

Mail: bcw@netcom.no

MOb: 91844168

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... dette er synd wabby!

fin bil du har der, skjønner godt du blir å vurdere hvem som kjøper den!!

Men det er sant som du sier, bedre en at den bare skell falle sammen etter alt du har gjort med den:)

*why drink and drive, when u can drift and slide!?*

-00mod e46 "blacline"

http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ikke intressert å se en bil falle fra hverandre etter mye tid.

Idag hadde jeg den også på eksosverksted og fikk på nytt eksosanlegg og katalysator. Var deilig å kjøre en mer stillegående passat.

 

Har forresten kommet frem til at jeg vurderer å selge det litt oppdelt.

 

- bil

- anlegg

- kompressorprosjekt

 

Er mange som vil ha bil, men ikke anlegg og motsatt. Så for å forenkle det litt. Men skal avvente litt å se. :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er anlegget ryddet ut av bilen og jeg begynner å gjøre den klar for salg.

Det har vært 3 gode trofaste år med bilen....

Om dere kjenner noen som vil ha en Passat, og tar godt vare på den så si ifra...

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1928147&template=default

 

Her er di siste bildene av bilen.....

 

CIMG2259.JPG

CIMG2260.JPG

CIMG2261.JPG

CIMG2263.JPG

CIMG2264.JPG

CIMG2266.JPG

CIMG2267.JPG

CIMG2268.JPG

CIMG2269.JPG

CIMG2270.JPG

CIMG2273.JPG

 

Også noen siste bilder av anlegget som også skal selges.....

 

DSC_0005.JPG

DSC_0006.JPG

DSC_0007.JPG

DSC_0008.JPG

DSC_0009.JPG

 

Da tror jeg at jeg faktisk mer eller mindre takker for meg på passatforumet for denne gang, kommer nok innom av og til og hilser på :)

 

Savner alt bilen :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår