Gå til innhold

Nye bilen min, mazda 323f 90mod

Ranger emnet


RuuDpus

Anbefalte innlegg

Nå er bilen i hus, og lappen rett rundt hjørne;) Kjøpte en mazda 323F 1990mod. Et vanlig anlegg som spiller ganske greit(ikke basser), aluminiumsfelger på sommerhjula, men har ikke bilde av dem.... er noen orginale mazdaalufelger og senka:)

 

Her har vi et bilde av skjønnheten:

 

bilenmin.jpg

 

Så tenkte jeg å få på en fet potte og sote vinduene på bakdørene, så får vi se hva som skjer når det kommer litt mer penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil. er det den originale lakken??

 

 

Men what the **** er det en lamborgini countach elns som står ved siden av? den hvite der?

 

 

og RUUD, er det du som er den samme som lagde no julesanger for litt over 1 år siden på mopedportalen.com?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er orginal i lakken den ;) lakka på nytt etter en kræsj for 3 år siden... Vet ikke åssen bil som står ved siden av, ser ut som en contach eller hvordan det skrives ja ;)

 

Xplod, klart det er meg med julesangene fra mopedportalen ;) Er en del mopedportalenfolk her da ;) jannis, deg og et par til har jeg hvertfall sett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er orginal i lakken den ;) lakka på nytt etter en kræsj for 3 år siden... Vet ikke åssen bil som står ved siden av, ser ut som en contach eller hvordan det skrives ja ;)

 

Xplod, klart det er meg med julesangene fra mopedportalen ;) Er en del mopedportalenfolk her da ;) jannis, deg og et par til har jeg hvertfall sett ;)

 

Vi møtes igjen vettu ;) Pen bil du har ja :) Kan jo bli med i klubben til med å Elanzer nå da :P Team Riskoker ;) :D

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er orginal i lakken den ;) lakka på nytt etter en kræsj for 3 år siden... Vet ikke åssen bil som står ved siden av, ser ut som en contach eller hvordan det skrives ja ;)

 

Xplod, klart det er meg med julesangene fra mopedportalen ;) Er en del mopedportalenfolk her da ;) jannis, deg og et par til har jeg hvertfall sett ;)

 

Hang endel på mopedportalen jeg og før.. :)

 

Men det jeg skulle spør om var: mye måtte du ut med? Fornøyd? Vurderer å kjøpe en sånn selv, men har litt lite cash, tror du/dere jeg kan få en brukende 323F for 20-25k (30 er MAX).

 

Skal kanskje se på en der jeg må bytte skålen til den ene demperen (høyre bak), er det dyrt? Er det et tegn på råkjøring or whatever?

Har (som dere selvfølgelig har merket) ikke peiling på bil.. :rolleyes:

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er orginal i lakken den ;) lakka på nytt etter en kræsj for 3 år siden... Vet ikke åssen bil som står ved siden av, ser ut som en contach eller hvordan det skrives ja ;)

 

Xplod, klart det er meg med julesangene fra mopedportalen ;) Er en del mopedportalenfolk her da ;) jannis, deg og et par til har jeg hvertfall sett ;)

 

 

sleng ut julesangene da:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang endel på mopedportalen jeg og før.. :)

 

Men det jeg skulle spør om var: mye måtte du ut med? Fornøyd? Vurderer å kjøpe en sånn selv, men har litt lite cash, tror du/dere jeg kan få en brukende 323F for 20-25k (30 er MAX).

 

Skal kanskje se på en der jeg må bytte skålen til den ene demperen (høyre bak), er det dyrt? Er det et tegn på råkjøring or whatever?

Har (som dere selvfølgelig har merket) ikke peiling på bil.. :rolleyes:

 

Har en kamerat med 323F som måtte bytte ene skåla på sin demper også. Tror ikke den kostet så veldig, men kan no tyde på at det er en slitedel som det er vanlig går etterhvert på 323f. Du skal klare å få en 323F i brukbar stand til 25 000kr. En kamerat av meg ( en annen :P) kjøpte en 1991 modell trur jeg det var for 26 000kr. Den var strøken og hadde gått litt over 200 000. fulgte med komplett servicehefte. Så er fullt mulig å finne et fint eksemplar til den prisen :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nylig kjøpt meg en sånn en 18,03,05!

Kjøpte en hvit 1,8 glx 1991 mod (mazda 323f).

Har:

 

 

-Effektanlegg

-Fjerna katalysatorplombe

-Powerfilter

-Sota ruter bak

-Hellakkert hvit

-Senket

-2 Stk Tver inne (1 foran og 1 bak)

-DVD spiller

-Pioneer Cd spiller

-Forsterker

-2 stk 6*9 og 1 stk 12 (anlegget)

 

Hvor mye ga du for din?

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bror min (speed man) prøvde og selge sin for ca 1 år siden... for rett under/rundt 25tusen... den var så å si orginal... skikkeleg fin stand og slikt... men ingen som ville gi det pga lakken doh en så matt lakk skulle du lete lenge etter yodude

 

skikkeleg gode biler :) gode kjøreegenskaper og slikt :) og med litt styling blir alt så bra :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår