Gå til innhold

Bilder av bilstereo

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

Sånn ser det ut i Golfen idag før jeg planlegger ny løsning for neste år....

Ny kasseløsning og nytt frontsett er med i planlegginga for neste år.Det blir lyd i Golfen etterhvert.

 

Per....

 

Låter ikke kassa bra?

Blir det lukket men med samme elementer?

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bare lyst å prøve elementene i lukket kasse.Men det er noe som sier meg att det blir vanskelig å få de til å spille optimalt,men ingenting skal være uprøvd.Feiler jeg,javel da har jeg ihvertfall prøvd.Når det gjelder kassa så er det en form for "blåselyd"på høyt volum.Vet ikke om det hjelper å sette på en bøyd kon i bakant inne i kassa.Vet ikke.Mulig porten er for nære bakveggen.

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst å prøve elementene i lukket kasse.Men det er noe som sier meg att det blir vanskelig å få de til å spille optimalt,men ingenting skal være uprøvd.Feiler jeg,javel da har jeg ihvertfall prøvd.Når det gjelder kassa så er det en form for "blåselyd"på høyt volum.Vet ikke om det hjelper å sette på en bøyd kon i bakant inne i kassa.Vet ikke.Mulig porten er for nære bakveggen.

Per....

 

 

OK

Men det er jo fort gjort å teste hvordan de låter i lukket kasse da, bare å sette en propp i røret.

Skumgummi eller rett og slett etpar gamle raggsokker.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagasje rommet mitt før trekking

http://i81.photobucket.com/albums/j207/Galte/Bilde009-1.jpg

Bagasjen ferdi trekt, ser så vidt i hattehylla også

http://i81.photobucket.com/albums/j207/Galte/Bilde026.jpg

Hattehylla før montering

http://i81.photobucket.com/albums/j207/Galte/Bilde001.jpg

 

Har 2x12" cadence beast i båndpass kasse med 4x4" rør gjennom hattehylla.

Focal front og bakhøyttalere.

Har en audison lrx 1.400 monoblock og lrx 4.600 4 kanaler...

Kenwood head unit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par av mine bilder av stereo'n som sitter i nå. Ser ikke helt bra ut på bildene, bedre "live".

2x12" Tinly TL-3003T

6x9 Tinly TL-6902J

Frontsett Tinly TL-1608

 

Forsterkere:

Tinly GY-660 2x600W til basserene

Tinly GY-430 4x250W til frontsett og 6x9.

 

OOPS...lå vist litt dritt baki der og... bilder er nemlig fra stand under glommafestivalen i fredrikstad.

golf1.gif

golf2.gif

golf3.gif

Bildekaler.no - Dekaler,bildekor,klistremerker m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår