audioteam Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Så ikke dumt ut det fiasko . Kuul innstalasjon . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Joda, funka nå:) Flott anlegg..:D dobbel post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Joda, funka nå:) Flott anlegg..:D Takk takkt :)Er til salgs også for de som er interesserte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Skal lakke forsterkerene i lik farge (som bilen selvfølgelig), og lexan glass i hullene (får biter av dette gratis hos en kamerat av meg).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 clean og pen innstall . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 clean og pen innstall . Det enkleste er ofte det beste.. EDIT: Er også fordi dette er min første "innbygging" i bilen, og ikke bare den vanlige kassen midt på gulvet. Så noe bedre kom jeg ikke på.. Men men, funka fett for meg :) Spiller greit også til å bare være en liten 10"er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Stereon i rs2`n min. Baki bilen Forran i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Min aller første bil og stereo bygg.. ps! skulle egentlig bare ha en bil til øvelsekjøring men så sporet det av endel.. :D (skulle hatt flere bilder men jeg hadde den ikke mere enn 2 uker på vegen før den ble satt i garasjen "små fix") "bilde er så sykt stort" http://www.badasscustom.com/bilder/prosjekter/hondacivic89/ferdig/DSC00453.JPG Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Mitt bagasjerom pr idag.Legg merke til kablene............................... :afro http://i16.photobucket.com/albums/b43/perroseth36/Diverse002.jpg Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hehe.. det så bra ut!! :) Blir spennende å se hva som kommer over ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Mitt bagasjerom pr idag.Legg merke til kablene............... Her mangler det noe, du får hive deg på ferga å ta en tur over!:) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Se på det som "før" bildet... Satser på å ha allt bygget om i glassfiber innen rudskogen. Hadde aldri rørt glassfiber før jeg lagde den hattehyllen, så jeg vet at den er litt... ugjevn... Bare til å begynne å grise med glassfiber for de som tenker på det. Vanvittig enkelt å få til, og først etter/mens jeg lagde den forstod jeg mye mer av diverse tutorials. - og forresten: bildet er tatt i skogen, så datoen på kamera er litt på bærtur... Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Mitt bagasjerom pr idag.Legg merke til kablene............................... :afro http://i16.photobucket.com/albums/b43/perroseth36/Diverse002.jpg Makaløst! Du er jaggu tregere enn meg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hehe.......... Blir ikke gjort mye fra lytterommet til Steinar nei.Det blir vel lyd i Golfen om ett par uker vel.Tror du ikke Nautiluz.Bare Anders får ut fingern.................. Tenkte meg ut til Steinar i løpet av neste uke med mellomlegget,treffes da vel. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Min aller første bil og stereo bygg.. ps! skulle egentlig bare ha en bil til øvelsekjøring men så sporet det av endel.. :D (skulle hatt flere bilder men jeg hadde den ikke mere enn 2 uker på vegen før den ble satt i garasjen "små fix") "bilde er så sykt stort" http://www.badasscustom.com/bilder/prosjekter/hondacivic89/ferdig/DSC00453.JPG Haahaha! Snakk om å ta av! I love it! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg