golfrider Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei! Skulle kjøre til stavanger på jobbintervju.. Da jeg nærmet meg grimstad kom det en slags risting i rattet. Dette har skjedd før, men da har det gått over av seg selv.. Ikke denne gangen! Jeg kjørte inn på en bensinstasjon og tok en kopp kaffe for å vente på bedre tider. Da jeg skulle kjøre ut igjen vrei jeg om rattet mens jeg hadde bilden i fri og da jeg slapp kløtchen for å kjøre avgårde rykket rattet tilbake i midtposisjon og jeg hørte ekle lyder fra bilen. Etterhvert skjønte jeg at noe var galt når bilen var i gir. Satte den i fri når jeg kjørte var det bare å svinge i vei, uten lyder eller vibrasjoner av noe slag. Men når den var i gir var det vanskelig å svinge, det ristet og kom lyder.. Her snakker vi hevy rykking og virkelig ekkle lyder! Noen som vet hva det er som feiler min kjære? Drivknuter ødelagt? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei!Skulle kjøre til stavanger på jobbintervju.. Da jeg nærmet meg grimstad kom det en slags risting i rattet. Dette har skjedd før, men da har det gått over av seg selv.. Ikke denne gangen! Jeg kjørte inn på en bensinstasjon og tok en kopp kaffe for å vente på bedre tider. Da jeg skulle kjøre ut igjen vrei jeg om rattet mens jeg hadde bilden i fri og da jeg slapp kløtchen for å kjøre avgårde rykket rattet tilbake i midtposisjon og jeg hørte ekle lyder fra bilen. Etterhvert skjønte jeg at noe var galt når bilen var i gir. Satte den i fri når jeg kjørte var det bare å svinge i vei, uten lyder eller vibrasjoner av noe slag. Men når den var i gir var det vanskelig å svinge, det ristet og kom lyder.. Her snakker vi hevy rykking og virkelig ekkle lyder! Noen som vet hva det er som feiler min kjære? Drivknuter ødelagt? Dette høres ut som ødelagte drivknuteledd ja, samma som skjede meg en tidlig vintermorgen for noen år siden.. ristet fryktelig i rattet, ble borte, så kom det igjen, bare mye værre.. fikk da klonkelyder.. byttet drivknuteleddene, problemet borte. lykke til Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ja det høres kjent ut :) Var det dyrt? Bilen er parkert på et sted der jeg ikke er og det heller ikke er egnet for mekking! Tenkte å få et verksted til å hente den og gjøre jobben. Blir det mye peng tror du? Vanskelig å bytte selv? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 høres ut som ytre driv knute, har nettop fikset samme tingen på min golf. er ikke veldig stress å fikse, men det kan fort bli dyrt... Mvh. Robin Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 snakket med en fyr på verksted.. Times jobb og ny drivknute til ca 800 spenn sa han i hvertfall. Ca 1500 til sammen.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 snakket med en fyr på verksted.. Times jobb og ny drivknute til ca 800 spenn sa han i hvertfall. Ca 1500 til sammen.. 1500kr svart eller??? vist du får det for 1500 så slå til viss du meiner du ikkje klarer det. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 1500kr svart eller??? vist du får det for 1500 så slå til viss du meiner du ikkje klarer det. betalte vel 1800,- for leddet og arbeidet på Møller Tønsberg, er en del år siden gitt.. men det gikk kjapt og jeg var fornøyd :) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 ja for del og arbeid.. Jeg kunne sikkert ha klart det selv, men som sagt så befinner bilen seg et annet sted enn meg.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg