Gå til innhold

Hjelp! Her er noe alvorlig galt!

Ranger emnet


golfrider

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle kjøre til stavanger på jobbintervju.. Da jeg nærmet meg grimstad kom det en slags risting i rattet. Dette har skjedd før, men da har det gått over av seg selv.. Ikke denne gangen! Jeg kjørte inn på en bensinstasjon og tok en kopp kaffe for å vente på bedre tider. Da jeg skulle kjøre ut igjen vrei jeg om rattet mens jeg hadde bilden i fri og da jeg slapp kløtchen for å kjøre avgårde rykket rattet tilbake i midtposisjon og jeg hørte ekle lyder fra bilen. Etterhvert skjønte jeg at noe var galt når bilen var i gir. Satte den i fri når jeg kjørte var det bare å svinge i vei, uten lyder eller vibrasjoner av noe slag. Men når den var i gir var det vanskelig å svinge, det ristet og kom lyder.. Her snakker vi hevy rykking og virkelig ekkle lyder!

 

Noen som vet hva det er som feiler min kjære? Drivknuter ødelagt?

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle kjøre til stavanger på jobbintervju.. Da jeg nærmet meg grimstad kom det en slags risting i rattet. Dette har skjedd før, men da har det gått over av seg selv.. Ikke denne gangen! Jeg kjørte inn på en bensinstasjon og tok en kopp kaffe for å vente på bedre tider. Da jeg skulle kjøre ut igjen vrei jeg om rattet mens jeg hadde bilden i fri og da jeg slapp kløtchen for å kjøre avgårde rykket rattet tilbake i midtposisjon og jeg hørte ekle lyder fra bilen. Etterhvert skjønte jeg at noe var galt når bilen var i gir. Satte den i fri når jeg kjørte var det bare å svinge i vei, uten lyder eller vibrasjoner av noe slag. Men når den var i gir var det vanskelig å svinge, det ristet og kom lyder.. Her snakker vi hevy rykking og virkelig ekkle lyder!

 

Noen som vet hva det er som feiler min kjære? Drivknuter ødelagt?

 

Dette høres ut som ødelagte drivknuteledd ja, samma som skjede meg en tidlig vintermorgen for noen år siden.. ristet fryktelig i rattet, ble borte, så kom det igjen, bare mye værre.. fikk da klonkelyder.. byttet drivknuteleddene, problemet borte. lykke til

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med en fyr på verksted.. Times jobb og ny drivknute til ca 800 spenn sa han i hvertfall. Ca 1500 til sammen..

 

1500kr svart eller??? vist du får det for 1500 så slå til viss du meiner du ikkje klarer det.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår