mi3kael Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 det så sinnsykt kult ut...regner med at det er bra lyd i bilen din nå!! Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 ble litt hekta på de derre glassfiber opplegget. så begynte på nytt prosjekt i dag Bilde over hvordan det så ut før jeg begynnte Her har jeg plukka ut varmeutblåsern midt på dassh`n, å plukka den sund. Modifisert varmeutblåser`n litt mere. Her har jeg fått fersta cd spiller ramma i utblåser`n med 4 skruer å sparkel. Kaos! Her har sparkelet tørka. å jeg har begynnt på glassfiber. (det er cd spillern som ligger inni stretch lakenet) Å så var glassfibern tørr å jeg har skjert vekk det som ble overflødig, samt pussa vekk ujevnheter Opptrekking på gang. å voila. ferdig montert. tok 7 timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Fett!! Det med cd-spilleren ble bra altså. Integrere TV'n?;) Hva gjorde du med rørene til varmeapparatet? I hvilke butikker kjøper du vinylen? Blir inspirert av sånt som dette... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Fett!! Det med cd-spilleren ble bra altså. Integrere TV'n?;) Hva gjorde du med rørene til varmeapparatet? I hvilke butikker kjøper du vinylen? Blir inspirert av sånt som dette... hehe. skal integrere skjermen å ja! men trenger ny skjerm først! den der er litt for stor til å få plass imellom varmejusterings bryterne. å cd spillern! så ble bare sånn midlertidig løsning det der. vinylen kjøpte jeg av en på forumet her. rørene bak spillern reiv jeg ut. var bare 1. så kobla jeg av vaieren som åpna spjeldet på akkurat den kanalen. så den står alltid i lukka posisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 vinylen kjøpte jeg av en på forumet her. Ta kontakt med autod her på forumet, han selger en vinyl som er veldig fin. AutoD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Skal ikke lage noe ennå. Lurte bare på hvilke butikker det går an å få tak i vinyl fra. Men jeg skal prøve å huske det! Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Biltema selger "skai", men gud vet kvaliteten Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Skai har vel ikke samme muligheten for å formes trodde jeg. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 mer mer mer!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hva gjorde du med spilleren når den lå inne i laknet? dekket du den med noe?? Er vel ikke bra å legge polyester på spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Tviler på at det blir noe problem, så lenge polyesterern trenger inn i spilleren. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Drit artigt... Gleder meg til å se hva mer du finner på... Hva gjorde du med kanalen på varmeapparatet da? Ikke helt kult å blåse varmluft på spilleren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hva gjorde du med spilleren når den lå inne i laknet? dekket du den med noe??Er vel ikke bra å legge polyester på spilleren? Gjorde ikke noe annet enn å pakk inn spillern i laken. men passa på å ikke grise mere enn nødvendig på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Drit artigt... Gleder meg til å se hva mer du finner på...Hva gjorde du med kanalen på varmeapparatet da? Ikke helt kult å blåse varmluft på spilleren... har plukka ut kanalen bak spillern, å kobla av vaieren til åpne\lukke spjeldet til den kanalen så den alltid står lukka. har mange planer på timeplanen! men blir i mai. har nettopp modda dørene mine igjenn nå. ble ferdig i dag. så er sånn passe dritlei av å pusse pusse. så trenger en liten pause før jeg hiver meg over neste prosjekt! men bilder kommer selvfølgelig. her er 2 bilder av nyeste modifikasjon for di som ikke har fått med seg det. (bilder ligger på en annen tråd) Før: Etter: (ikke 100% ferdig. mangler gitter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg