Trikkern Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Heisann. Lurer på hva denne bilen er verdt. det er en 1988 mod som har gått 270 000 km. ikke noe rust. stygg lakk på ene bakdøra. har ikke noe bilde nå desverre... håper noen greier å gi meg en pekepin.... vurdere nemlig å kjøpe den... av en penge desp selger for 4600 kr... har noen malgler... må skifte foringer foran. bremse skiver skiver bak, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 burde være en ok pris d. åsn motor er d i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 1,8 s trur je Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 1,8 s trur je Bare å kjøpe det, ikke noe å lure på. Hvis du ikke skal ha den gi meg nummeret til figuren så kommer jeg å henter den i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg