Gå til innhold

golf II selges 84mod

Ranger emnet


Cerwin-Vega!

Anbefalte innlegg

attachment.php?s=&postid=120489 golf CL 1.8liter forgasser pierburg 2e2

 

bilen har rullet godt over 200k i følge møller... motor ca 180k... nyoverhalet topp skiftet ventil tetninger på versted, nye hjullager rundt, forringer i forkant, nye bremse klosser nye skiver, en ny trommel,

har vært avskiltet siden 2003, leverte inn skiltene frivillig...

sprukket frontrute der hvor solstreemeren går... overflate rust under ene døra, på kanalen på høyre side og rett under der hvor bakluka møter bakplata, en kraftig bulk på høyre side ved baklykta (se bilde)...

fargen er hvit perlemor med lit rosa skjær... momo ratt, 15" momo felger, jamex pedaler, jamex senke sett ca 70/70mm + 40mm med papirer..

selges med høytalere: Cerwin-Vega! stroker 15dvc 2*4ohm`s spoler, C-V IT-693 6*9 og C-V frontsett...

elektriske vindu, tona frontrute, monovisker, kappa girspake, 13" vinerfelger i alu med meget lite brukte piggdekk, tectylert under og i motor-rom...

 

bilen må hentes av kjøper på averøy, midt i mellom molde og kristiansund...

selges 20,000

ring 95929674 hvis ikke svar send mld at det er om golfen så ringer jeg tilbakeattachment.php?s=&postid=120492attachment.php?s=&postid=115042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hmm, litt stiv pris da..men kan du sende meg noen bilder av motorom osv? anlegg som følger med osv? en kompis av meg som er intresert..men den der er ikke senka 70/70mm? du har vell ikke ett senkesett til salgs billigt du da vell? uten papir eller med..:)

Når du får bilder da :)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, litt stiv pris da..men kan du sende meg noen bilder av motorom osv? anlegg som følger med osv? en kompis av meg som er intresert..men den der er ikke senka 70/70mm? du har vell ikke ett senkesett til salgs billigt du da vell? uten papir eller med..:)

Når du får bilder da :)

 

selger alt med bilen... men det er vel flere som har senkesett billig til salgs her på forumet... jeg tipper at det senka 70\70 men er som sagt ikke sikker... det som står på er 40mm... ifølge selger... skal legge ut flere bilder på fredag, av anlegg og motor osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår