Qgutn Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Volvo 240GL 1989 modell selges Sommer/vinterdekk. Vinterdekk på orig. aluminiumsfelger kjørt 1 sesong. Motorvarmer m. kupévarmeruttak. 4-trinns manuell girkasse. Oppvarmede forseter. Ny clutch. Røykfri. Pent brukt. Km. stand 226000. Selges kr. 20 000,- Ring Christian på 4123 9041. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 EU? Årsavgift? Servo? Rust? Km? Noe som må utbedres? Sven Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qgutn Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 EU-kontrollert i fjor. Årsavgiften betaler jeg. Ikke servo-styring. Har sett litt rust i fremre hjørner på innsiden av fordørene - ikke så mye at det ikke kan fikses. Ellers er bilen i god stand. Litt morsomt:) Bilen ble nettopp brukt som politibil i en tv-reklame for P4. Innspillingen foregikk på tirsdag denne uka. Skulle visstnok begynne å vise reklamen om et par uker allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Servo kan man jo sette inn senere! :) Men hvor i landet ligger Fjellhamar da? Suger litt på geografi! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Servo kan man jo sette inn senere! :)Men hvor i landet ligger Fjellhamar da? Suger litt på geografi! ;) Ligger i Lørenskog kommune.. Ikke så langt fra Lillestrøm hvis det sier deg noe... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qgutn Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Takk skal du ha Breisladdern. Jepp. Fjellhamar ligger i Lørenskog kommune, ca. et kvarter med Volvo'n fra hovedstadens sentrum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Ok det var det jeg trodde! Bruker under 1 time dit! Hmmmm kanskje jeg skulle tatt meg en tur og sett på den i løpet av helgen? Trenger bil nå som min skal inn til godkjenning! Og da kan det hende den blir stående litt! Står feil info i vognkortet! ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qgutn Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Kult det, HPfreak. Slå på tråden, så avtaler vi en tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qgutn Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Fortsatt ikke solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qgutn Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Kom gjerne med et bud eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg