Gå til innhold

radar\laser detektor...

Ranger emnet


sleeper

Anbefalte innlegg

Det som hjelper mot fotobokser er jo det glass opplegget du setter foran skiltet, som gjør skiltet usynlig fra alle vinkler bortsett fra rett på det, solgte det på pit-stop standen i fjor på rudskogen husker jeg, den ene M3'n på vålerbanen hadde også det påskrudd og jeg snakka med han og de på pit-stop og de sa at det ikke var ulovlig å ha det på, politiet sa bare at han måtte ta det av for de kunne ikke gjøre med en det siden det ikke var ulovlig, legger ut et bilde av M3'n å med glasset foran skiltet, nr er ikke så mye borte der men du ser at han har det på.........

gatebil 2002 - bmw m3 med skiltet.bmp

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golden

jeg snakka med han og de på pit-stop og de sa at det ikke var ulovlig å ha det på, politiet sa bare at han måtte ta det av for de kunne ikke gjøre med en det siden det ikke var ulovlig,

 

Heh?

Hva mener du?

Enten er det lov, og politiet sier ingenting, eller så er det ikke lov, og det må vekk.

Jeg mener bestemt at det IKKE er lov.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Det som hjelper mot fotobokser er jo det glass opplegget du setter foran skiltet, som gjør skiltet usynlig fra alle vinkler bortsett fra rett på det, solgte det på pit-stop standen i fjor på rudskogen husker jeg, den ene M3'n på vålerbanen hadde også det påskrudd og jeg snakka med han og de på pit-stop og de sa at det ikke var ulovlig å ha det på, politiet sa bare at han måtte ta det av for de kunne ikke gjøre med en det siden det ikke var ulovlig, legger ut et bilde av M3'n å med glasset foran skiltet, nr er ikke så mye borte der men du ser at han har det på.........

 

Det straffes som dokumentforfalskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lord Gryphon

Pit Stop Standen i år solgte (hadde reklame for ) Laser jammer i år.

 

Noe som ikke funker mot laser men som funker mot fotobokser er vel å lakkeklar lakk på skiltet ditt. Blir bare en stor lysende flekk på bildet som dem fremkaller....

 

Bare kjipt at det også regnes som dokumentforfalskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Jeg vet detaljert hvordan boksene funker..

 

Legg merke til at det ALLTID er 3 streker i asfalten noen meter før boksen.. Det er magnetsløyfe 1, 2, og 3.

 

Heh.. har du vært i Trondheim ? for her er det iallefall INGEN streker eller whatever forran fotoboksene.. bare ren skjær asfalt, som ikke har blitt kutta opp :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

 

Heh.. har du vært i Trondheim ? for her er det iallefall INGEN streker eller whatever forran fotoboksene.. bare ren skjær asfalt, som ikke har blitt kutta opp :)

 

Da er isåfall sløyfene lagt på plass før de la asfalten.

For at det er sløyfer i bakken der er det ingen tvil om, ellers vil nemlig ikke boksen funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Bare kjipt at det også regnes som dokumentforfalskning.

 

Det viste jeg ikke, regna med at det ikke var lovlig, men at det ble regna som dokument forfalskning viste jeg ikke. Er det ikke en liten strafferamme på det da. Fengsels straff og slikt. Nå er det vel slikt at ting som hindrer politiet å ta målinger på deg ikke er lovlig. Eneste som faktisk er lovlig er vel å ha politi radio i bilen, eller sms varsling. Klart dette funker jo ikke så bra.

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker man å ikke bli tatt i laser kontroll er laser jammer tingen.

 

I dagens aftonbladet står det hvor effektive de er:

 

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,209913,00.html

 

Tar du en tur innpå http://www.radartest.com/article.asp?articleid=8502

 

ser man at de er effektive.

 

Vist noen skulle være interessert i en BEL LaserPro 904 så selger jeg de for 3499kr.

 

Selger også radar/laser varslere for 1499kr.

 

For info: importcom@mail.com

Live 2 drive FAST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil anbefalle dere å ta kontakt med SPYSHOP.no

 

de folka har en JAMMER spesial laget for norsk laser/radar, den piper når du blir sikta på og du trenger ikke slippe gassen, den viser bare ERROR på laseren...

 

dette har vi fått testet og kompisen til han å spyshop har fått redda ræva si minst 4-5 ganger med denne

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår